Er du medlem af 'Danmark'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg har lige bestilt en brochure ved dem så vil jeg se lidt på den

Det lyder godt... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

betski

TbCp skriver:

Arghhh skal de have lægeerklæring hvis man fejler noget.... så er jeg ikke sikker på jeg gider arbejde mere i det...
Så dyr er min medicin alligevel ikke

Ja det skulle de på mig. Men det er måske mere pga min ene lunge. Ved det ikke med sikkerhed... Men har aldrig forsøgt mig med Danmark pga min lunge, for vidste jo godt, at de vil have bevis for at jeg er 100% rask.

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Ja det skulle de på mig. Men det er måske mere pga min ene lunge. Ved det ikke med sikkerhed... Men har aldrig forsøgt mig med Danmark pga min lunge, for vidste jo godt, at de vil have bevis for at jeg er 100% rask.

De krævede slet ikke noget ved mig... Jeg var 100 % ærlig da jeg meldte mig ind.. hvorfor jeg tog medicin osv...

Anmeld

19. august 2010

rasser32

Low skriver:

Jeg meldte mig først ind lige efter jeg fødte Alexander. Jeg har været for doven til det før og jeg gik og sagde at jeg snart skulle melde mig ind men fik aldrig gjort det men nu er det gjort .

Jep er en super god idé syntes vi

Anmeld

19. august 2010

betski

MoarJ skriver:

De krævede slet ikke noget ved mig... Jeg var 100 % ærlig da jeg meldte mig ind.. hvorfor jeg tog medicin osv...

Men det så nok ikke pga medicinen men pga lungen, hvor de gerne ville ha bekræftet at jeg ikke fejler noget med den der er tilbage.

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Men det så nok ikke pga medicinen men pga lungen, hvor de gerne ville ha bekræftet at jeg ikke fejler noget med den der er tilbage.

Hmm.. Jeg fejlede/fejler noget da jeg meldte mig ind.. så kan slet ikke forstå det.. Måske noget de er begyndt at forlange så...

Anmeld

19. august 2010

Svei

Ja, har været meldt ind i 14 år...og det er danmarks skyld at jeg har fået en flot flad mave... så jeg melder mig aldrig ud...

Anmeld

19. august 2010

FruEllingsen

Jep er medlem af danmark... og de penge er godt givet ud

Anmeld

19. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville sådan set gerne, men de har så strikse regler derinde, så man ikke kan blive medlem, hvis man ikke har været syg inden for ½ år. Og i virkeligheden er der jo ingen der ikke har taget en hovedpinepille, eller har været ramt af influenza eller NOGET indenfor et halvt år.

I øvrigt, er vi allergikere her hjemme og i mange år, har allergikere, været ment adgang, som jeg har været mega fortørnet over.

Men vi ville gerne være.

Anmeld

19. august 2010

Muzs

Jeg har stemt ja og er gald for det.

Jeg har været medlem siden jeg kan huske og nu efter jeg er blevet "voksen" (25 år gammel) er jeg glad for det da de giver til tandlægen men også fordi de gav meget da jeg var i behandling for ufrivilligbarnløshed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.