Er du medlem af 'Danmark'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du medlen af sygeforsikring danmark?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.005 visninger
43 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Low

Jeg meldte mig først ind lige efter jeg fødte Alexander. Jeg har været for doven til det før og jeg gik og sagde at jeg snart skulle melde mig ind men fik aldrig gjort det men nu er det gjort .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

CamillaSoefelt

Low skriver:

Jeg meldte mig først ind lige efter jeg fødte Alexander. Jeg har været for doven til det før og jeg gik og sagde at jeg snart skulle melde mig ind men fik aldrig gjort det men nu er det gjort .

Jeg er medlem ja, og er rigtig glad for det..!

Anmeld

19. august 2010

saxa

Ja jeg er medlem.. Og blev også først medlem da jeg fik Yasmin - og hun kom med ind under mig.. Det er jo rart at være medlem før man evt. skulle komme til at lide af noget..

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Jeg har stemt blankt... jeg er ikke medlem og har vist desværre og svært ved at blive det pga. div. skavanker, medicin jeg får osv...

Tilgengæld sørgede jeg for at både min mand og vores datter blev meldt ind lige efter hun kom til verden

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

Ja, jeg er medlem. Og jeg er glad for det! Meldte mig ind, da jeg skulle begynde ved psykolog, og derefter har jeg brugt det både ved tandlæge og kiropraktor. Det er store besparelser for os, og kontigentet "betaler sig selv" af de penge, jeg får tilbage!

Nu hvor vi skal i fertilitetsbehandling dækker de også noget af hormonerne. Er spændt på at se, hvor meget!

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

ja, jeg meldte mig ind i Danmark kort før jeg fødte min søn, og det kommer jeg da til at blive glad for, når man begynder at kunne mærke det på bla. tandlægeregningerne

Anmeld

19. august 2010

Maise

har været det siden jeg fyldte 16. det sørgede min mor for. hun betalte for det til jeg var færdiguddannet.

Anmeld

19. august 2010

betski

Jeg har svaret andet... Jeg vil gerne være med i Danmark, men kan desværre ikke ØV!

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg har stemt blankt... jeg er ikke medlem og har vist desværre og svært ved at blive det pga. div. skavanker, medicin jeg får osv...

Tilgengæld sørgede jeg for at både min mand og vores datter blev meldt ind lige efter hun kom til verden

Du kan godt blive medlem af Danmark... Gruppen hedder bare "Gruppe S" og svare til gruppe 5....

Jeg har epilepsi, og meldte mig ind i danmark da jeg var på medicin og det hele... Kom så i gruppe s....

Jeg frygtede jeg ikke kunne blive medlem...

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Jeg har svaret andet... Jeg vil gerne være med i Danmark, men kan desværre ikke ØV!

Hvorfor kan du ikke det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.