Jeg har ikke det ikke inde på livet selv, da jeg kun har en med min dejlige mand, og regner bestemt med at vi bliver sammen og skal have flere.
Men mit spørgsmål er, hvad gør I mht det med at børnene ser deres far. Jeg havde en bekendt engang der havde 3 børn. Den første var en hvor faren overhoved ikke ville se hende (smuttede da han fik af vide hun var gravid- de havde kun været sammen en måned eller lign) så fik hun en ny kæreste hvor de så fik 2 børn sammen. Han havde jo kendt hende nr 1 fra hun var helt lille bitte og hun kaldte den nye "stedfar" for far, hun havde jo heller ikke prøvet andet. Så skete der det, at faren gik fra moren. Nu skulle han jo så se sine egne børn. Så hver anden weekend kom han og hentede drengen og pigen, mens den ældste (på 5 - 6 år ) så stod der og var ked og kunne ikke forstå hvorfor "far" ikke også skulle have hende. Moren havde spurgt om han ikke kunne tage hende bare en gang i mellem. Men det ville han ikke høre tale om.
Hvordan klare I andre det mht af de forskellige fædre ser deres børn (eller ser de dem slet ikke)
Aller dybest inde, må jeg nok indrømme, at jeg stadigvæk tænker mit når jeg høre, at en mor har 3 børn med 3 forskellige mænd. Men jeg ved jo godt, at det rigtig ofte faktisk kan være faren som er "skyld" i det, ved ikke at være interesseret. Men jeg tænker måske, at hvis man først fik børn, når man var 100 procent sikker på, at det var den person (og begge ville have børn) så var der mindre risiko for at ende med at have flere fædre. Så ved godt, det er fordomme for mine sider, da ingen jo bevist går efter at have flere steder, men måtte bare lige indrømme, at jeg desværre stadigvæk tænker sådan, selv om jeg prøver at lade være
Anmeld