børn med flere forskellige- hvor mange ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.736 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. august 2010

3xM

tjahh bare en tanke

har selv Marcus på 6 år

Milas Kian i maven endnu

med 2 forskellige fædre....

og hvis manden en dag opfylder et stort ønske om at vi skal have en fælles bebs ja så bliver det altså 3 med hver sin

flere end mig ??

eller kender nogen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

quity

Jeg kan tilslutte mig denne gruppe. Jeg har Malik Oliver på snart 5 år og Maisha Isabella på 8 måneder. De har hver deres fædre. Jeg er alene mor med dem og på trods af det, ved jeg med mig selv at jeg ik er færdig med at få børn.

Anmeld

19. august 2010

3xM

quity skriver:

Jeg kan tilslutte mig denne gruppe. Jeg har Malik Oliver på snart 5 år og Maisha Isabella på 8 måneder. De har hver deres fædre. Jeg er alene mor med dem og på trods af det, ved jeg med mig selv at jeg ik er færdig med at få børn.

ihhh det er jeg glad for at høre, nu er manden jo 13 år ældre end mig så man kan ikke påstå han lige kan vente 5 år, men har også sagt til ham at jeg slet ikke kunne forstille mig Milas var den sidste baby.

men tanken om 3 stk med hver deres far syntes jeg er enormt skræmmende også...

Anmeld

19. august 2010

MarleneH

Jeg har Christoffer på 7 år  fra et tidligere forhold, og venter en lille pige til september med min "nye" kæreste

Knus Marlene

Anmeld

19. august 2010

eirene

Vi har din, min og vores hos os. Min datter på 14, min mands søn på 11 og vores fælles søn på knap 4.

Har en veninde der har 3 børn med 3 forskellige fædre, så det er mere almindeligt nu.

Anmeld

19. august 2010

sus34

Jeg er vist også med i klubben.

Jeg har 3 drenge med mijn eksmand og venter mig nu en lillepige med en anden mand, som det desværre ikke gik med så nu er jeg alene med dem... de 3 store er nu delebørn og jeg regner også med at min babys far skal være i hendes liv.

Susanne

Anmeld

19. august 2010

Shibby

Altså..jeg har mikkel med niko. Mikas med jonas og pørver at få en bebs med peter! så... Sagde ellers for mange år siden at mine børn skulle ha samme far.. he

Anmeld

19. august 2010

W&M <3

Jeg kan også melde mig på her

Vi har din, min og vores børn her hjemme.

Min kærestes dreng på 5år, min søn på snart 2år og vores fælles datter på snart 5mdr.

Så jeg har også børn med 2 mænd.

Begge de to store besøger deres mor og far hveranden weekend.

Anmeld

19. august 2010

3xM

puhhh

er lidt lettet at jeg ikke er i ene båd, uden tvivl går man jo som lille pige og ønsker samme far til alle ens børn og leve med den samme resten af ens liv...

og man gør sig da mange tanker omkring evt 3 børn med hver deres far...

Anmeld

19. august 2010

camsko88

babyen i min mave er min kærestes 3. og jeg er os nummer 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.