Puttetid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

super gået dorthe. Jeg lader altså også Clara møffe rundt og bliver det for meget putter jeg bare igen. Hun skal bare lige vende sig til det, men gør det sammme hver dag, så skal det nok gå, selvom de selvfølgelig har offdage ( clara havde igår)

sød dragt iøvrigt

Tak  Ja jeg prøvede også at putte hende i sengen, men hun græd bare mere og mere selvom jeg sad ved siden af hende, syntes det var synd og tog hende ind i stuen og lå og puttede sammen med hende...lille mus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Hahaaa hvor er det sjovt...og vildt med den vægt!!  Jeg var ude og se KaMas tvillinger i går på barselsgangen og ville for sjov lige veje trunten (der ikke er blevet vejet siden dn 29.juli) Da jeg lagde hende op stod der OVERLOAD!! Haha  Blev sgu´ så befippet indtil jeg så, at den kun kunne veje til 6 kg....skyndte mig at tage hende op så maskinen ikke begyndte at ryge  Hun blir vejet på tirsdag og jeg er også ret spændt på "dommen". Er nu ret sikker på, at den ikke står på 8 kg

Det var super fedt med babysvøm, men kors hvor var hun træt bagefter...og jeg med

Ha ha overload - tyksakker er nu dejlige - elsker ihvertfald min :-)

Sp skrev i sine noter idag: mor også meget stor, måtte så lige påpeget at hun manglede og tilføje - som lille. Det synes Carsten var rigtig sjovt  

Min mor viste mig billeder af mig som lille og hold k.... hvor var jeg bare godt i stand . Min mor fandt også min papirer fra sp og jeg vejede altså mindre end Elina men var også godt der oppe ad

Må vist hellere få prøvet den dåbskjole i morgen, er bange for at hun slet ikke kan passe den. så er jeg sku på skideren.......

Har kama egentlig lagt billeder ind af tvillingerne? Eller er det bare mig det ikke kan følge med

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ha ha overload - tyksakker er nu dejlige - elsker ihvertfald min :-)

Sp skrev i sine noter idag: mor også meget stor, måtte så lige påpeget at hun manglede og tilføje - som lille. Det synes Carsten var rigtig sjovt  

Min mor viste mig billeder af mig som lille og hold k.... hvor var jeg bare godt i stand . Min mor fandt også min papirer fra sp og jeg vejede altså mindre end Elina men var også godt der oppe ad

Må vist hellere få prøvet den dåbskjole i morgen, er bange for at hun slet ikke kan passe den. så er jeg sku på skideren.......

Har kama egentlig lagt billeder ind af tvillingerne? Eller er det bare mig det ikke kan følge med

Hihi ...undskyld  Jeg var selv en lille trunte, med elastikker over det hele så hun har det ikke fra fremmede.  Jeg elsker også hendes buttethed og tykke lårbasser og kyssekinder 

Nej ikke endnu...hun er stadig indlagt og jeg har lovet ikke at sende billeder ud. Det vil hun selv....men pssst: de er yndige

Håber kjolen passer  Ellers må hun på smalkost

Anmeld

19. august 2010

dorthemus skriver:

Hihi ...undskyld  Jeg var selv en lille trunte, med elastikker over det hele så hun har det ikke fra fremmede.  Jeg elsker også hendes buttethed og tykke lårbasser og kyssekinder 

Nej ikke endnu...hun er stadig indlagt og jeg har lovet ikke at sende billeder ud. Det vil hun selv....men pssst: de er yndige

Håber kjolen passer  Ellers må hun på smalkost

Jamen så må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed. glæder mig til at se billeder af hendes tvillinger.

ALLE kommentere også bare hendes vægt og standard spørgsmålet er altid: "hvad giver du hende dog og spise" Altså det er jo ikke fordi hun får flæskesteg, brun kartofler og sovs. Hun får jo ligesom en ret ensformig menu som jeg ikke bare kan lave om på. Men mon ikke hun lige pludselig går lidt i stå, ellers bliver hun jo 4 m høj og kommer til at veje 200 kg

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jamen så må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed. glæder mig til at se billeder af hendes tvillinger.

ALLE kommentere også bare hendes vægt og standard spørgsmålet er altid: "hvad giver du hende dog og spise" Altså det er jo ikke fordi hun får flæskesteg, brun kartofler og sovs. Hun får jo ligesom en ret ensformig menu som jeg ikke bare kan lave om på. Men mon ikke hun lige pludselig går lidt i stå, ellers bliver hun jo 4 m høj og kommer til at veje 200 kg

Jeg synes ihvertfald hun ser dejlig ud OG tilfreds  Det har vi sgu´ gjort godt, os to

Anmeld

19. august 2010

dorthemus skriver:

Jeg synes ihvertfald hun ser dejlig ud OG tilfreds  Det har vi sgu´ gjort godt, os to

Tak søde Dorthe!!!! Vi har ihvertfald gjort det godt. Glæder mig så meget til at møde din trunte (og selvfølgelig dig) Er begyndt og blive lidt nervøs over turen til kbh helt alene med barnevogn osv. og om jeg nu kan finde kongens have - Meeeen det skal bare gå. VIL afsted

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Tak søde Dorthe!!!! Vi har ihvertfald gjort det godt. Glæder mig så meget til at møde din trunte (og selvfølgelig dig) Er begyndt og blive lidt nervøs over turen til kbh helt alene med barnevogn osv. og om jeg nu kan finde kongens have - Meeeen det skal bare gå. VIL afsted

Troede du skulle følges med Eva?? Jeg møder jer da bare på Nørreport st....ingen problemer der

Se lige min trunte i flæsebadedragt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2010

Flæskebadedragt - ha ha

Skønne arme

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Flæskebadedragt - ha ha

Skønne arme

ja, hihi...nu vil jeg bære min lille flæskesteg ind i seng

Sov godt

Anmeld

19. august 2010

dorthemus skriver:

ja, hihi...nu vil jeg bære min lille flæskesteg ind i seng

Sov godt

Her hedder hun rullepølsen og hun sover allerede sødt i sin seng i vores soveværelse

Sweet dreams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.