Puttetid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

dorthemus

N&J skriver:

Hvor er det dejligt.. altså ved godt at det er lidt hårdt i starten.. men det er bare sådan en lettelse når det kører og man med god samvittighed kan sidde sig i sofaen og helt være sig selv,... eller næsten for indimellem kan jeg godt tage mig selv i at tænke.. jeg må hellere lige tjekke hun er okey.. pylre mor her, og min datter kommer heller ikke ind på sit eget værelse (hvis vi ellers havde mulighed for det) fordi hun.. host mor... ikke er klar til det.. 

Lige præcis...*fnis*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Tak  Hendes gråd havde også mere karakter af det du beskriver, blandet med lidt vrede til sidst...det var så lige minuttet inden jeg var på vej ind for at hente hende  I går sagde jeg, at jeg ville give det max 10 min, men hentede hende allerede efter 5 min fordi jeg ikke kunne klare det mere

Nu ruller bolden så jeg holder fast og prøver at få lidt is i maven...

Altså jeg tager også Vilma op hvis hun er rigtig ked af det, ingen tvivl om det. - Men ofte så, hvis man kigger på hende, så ligger hun og kæmper med lukkede øjne og så tager jeg hende ikke op, men derimod hjælper jeg hende til at falde til ro. - Heldigvis synes jeg det bliver nemmere at tolke hendes signaler/lyde, de bliver tydeligere for hver dag der går, derfor er det blevet "nemmere" at lade hende ligge lidt, når nu jeg VED at hun er dødtræt og bare skal overgive sig til søvnen...

Åh, rodet igen, hehe, Er TRÆT med TRÆT på! Vil gøre ligesom Runa, Vilma og alle de andre babyer: Sove

Anmeld

18. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Altså jeg tager også Vilma op hvis hun er rigtig ked af det, ingen tvivl om det. - Men ofte så, hvis man kigger på hende, så ligger hun og kæmper med lukkede øjne og så tager jeg hende ikke op, men derimod hjælper jeg hende til at falde til ro. - Heldigvis synes jeg det bliver nemmere at tolke hendes signaler/lyde, de bliver tydeligere for hver dag der går, derfor er det blevet "nemmere" at lade hende ligge lidt, når nu jeg VED at hun er dødtræt og bare skal overgive sig til søvnen...

Åh, rodet igen, hehe, Er TRÆT med TRÆT på! Vil gøre ligesom Runa, Vilma og alle de andre babyer: Sove

Det ku være jeg sku gøre det samme, er også træææææt ZZZZzzZzzZzzzzzZZZz

Anmeld

18. august 2010

Vidunderligeunger

hvordan ku du gøre det?? 

ej, jeg synes det er skide flot!!!! dejligt at hun gad sove.. Jeg gør samme "fejl" hver eeeeneste aften, hvis hun pyldrer vel at mærke, jeg giver hende ikke lige tid til at finde ro, jeg KAN bare ik holde ud at hun græder, og da manden ik særlig tit er hjemme, så bliver det jo også min egen beslutning. Jeg SKAL dog til at være mere hård, for ellers vænner hun sig jo til at jeg hele tiden tager hende op, eller går ind bare hun siger pip..

Hun gider dog ik sove uden sut, indtil hun er faldet heeelt i søvn, skal den bare være i munden. Og med de armbevægelser hun har, så ryger den ud MANGE gange

GODNAT søde Dorthe.

Anmeld

18. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hvordan ku du gøre det?? 

ej, jeg synes det er skide flot!!!! dejligt at hun gad sove.. Jeg gør samme "fejl" hver eeeeneste aften, hvis hun pyldrer vel at mærke, jeg giver hende ikke lige tid til at finde ro, jeg KAN bare ik holde ud at hun græder, og da manden ik særlig tit er hjemme, så bliver det jo også min egen beslutning. Jeg SKAL dog til at være mere hård, for ellers vænner hun sig jo til at jeg hele tiden tager hende op, eller går ind bare hun siger pip..

Hun gider dog ik sove uden sut, indtil hun er faldet heeelt i søvn, skal den bare være i munden. Og med de armbevægelser hun har, så ryger den ud MANGE gange

GODNAT søde Dorthe.

Det er da også en måde at få din opmærksomhed på hihi

Ja nu skal jeg altså også i seng

Godnat til dig også!

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

UPDATE

Runa sov fra kl. 21 i går til kl. 08 i morges i sin egen seng, afbrudt af to korte ammepauser

Simpelthen så fantastisk, især fordi vi skulle til babysvømning for første gang i formiddags hvor det var super vigtigt at hun var udhvilet og glad

Efter svømning sov hun i 3½ time!! Men var pylret om aftenen og ville slet ikke sove i sin egen seng så nu putter hun på sofaen og har sovet der siden 19.30...men det har også været en begivenhedsrig dag for hende så jeg kan godt forstå at hun har været lidt pylremuset

Anmeld

19. august 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

UPDATE

Runa sov fra kl. 21 i går til kl. 08 i morges i sin egen seng, afbrudt af to korte ammepauser

Simpelthen så fantastisk, især fordi vi skulle til babysvømning for første gang i formiddags hvor det var super vigtigt at hun var udhvilet og glad

Efter svømning sov hun i 3½ time!! Men var pylret om aftenen og ville slet ikke sove i sin egen seng så nu putter hun på sofaen og har sovet der siden 19.30...men det har også været en begivenhedsrig dag for hende så jeg kan godt forstå at hun har været lidt pylremuset

åhhh hvor dejligt!!!! Elina har også haft en enkel nat hvor hun sov igennem uden at vågne overhovedet :-) Meeen altså hun er jo bare så sulten hele tiden, at hun tit vågner for at spise. Men vi har den sidste uges tid puttet hende i hendes seng i soveværelset ved 21 tiden, og det giver hende bare en meget mere rolig søvn, end når hun sover i stuen!!! Håber baby svøm var en succes.

Ps. sp var her idag og kampvægten siger nu 8 kg og 66 cm - fatter ikke at jeg putter minimælk ind og der kommer piskefløde ud  sp skulle tegne hendes stigning ind i en kurve og hun var uden for papiret - ha ha mors egen lille tyksak

Anmeld

19. august 2010

Maise

super gået dorthe. Jeg lader altså også Clara møffe rundt og bliver det for meget putter jeg bare igen. Hun skal bare lige vende sig til det, men gør det sammme hver dag, så skal det nok gå, selvom de selvfølgelig har offdage ( clara havde igår)

sød dragt iøvrigt

Anmeld

19. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

UPDATE

jubiii fedt. og godt at høre det gik godt i svømmeren. clara har også dage hvor det er armene der kun dur til at falde i søvn i hvis hun er blevet overtræt eller været til en masse. bare det ikke er så tit man gør det så går det jo

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

åhhh hvor dejligt!!!! Elina har også haft en enkel nat hvor hun sov igennem uden at vågne overhovedet :-) Meeen altså hun er jo bare så sulten hele tiden, at hun tit vågner for at spise. Men vi har den sidste uges tid puttet hende i hendes seng i soveværelset ved 21 tiden, og det giver hende bare en meget mere rolig søvn, end når hun sover i stuen!!! Håber baby svøm var en succes.

Ps. sp var her idag og kampvægten siger nu 8 kg og 66 cm - fatter ikke at jeg putter minimælk ind og der kommer piskefløde ud  sp skulle tegne hendes stigning ind i en kurve og hun var uden for papiret - ha ha mors egen lille tyksak

Hahaaa hvor er det sjovt...og vildt med den vægt!!  Jeg var ude og se KaMas tvillinger i går på barselsgangen og ville for sjov lige veje trunten (der ikke er blevet vejet siden dn 29.juli) Da jeg lagde hende op stod der OVERLOAD!! Haha  Blev sgu´ så befippet indtil jeg så, at den kun kunne veje til 6 kg....skyndte mig at tage hende op så maskinen ikke begyndte at ryge  Hun blir vejet på tirsdag og jeg er også ret spændt på "dommen". Er nu ret sikker på, at den ikke står på 8 kg

Det var super fedt med babysvøm, men kors hvor var hun træt bagefter...og jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.