Baby og flyrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ZamanogDania

Baagøe skriver:

Ja, det var egentlig også det jeg lidt havde tænkt. Måske lidt agurk og kiks ved siden af

Tak for råd

Det var så lidt.
Hav en god tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Pige2009

ZamanogDania skriver:

Det var så lidt.
Hav en god tur

Tark

Anmeld

18. august 2010

Sara.

Jeg har slet ikke styr på om man må ha alt sån noget med ombord? agurk osv... hmm. Vi havde sutteflasker + mælkebrikker med til Nor.

Men da vi fløj til england med Lærke på næsten 3 år og Nor på næsten 4 mdr gik det helt fint... Nor græd lidt da vi landede men det var alt... På vej hjem faldt begge børn i søvn inden vi lettede og vågnede først efter vi var landet. NEM tur. hehe

Ih hvor lækkert med Bulgarien. Vi skal også derned lige om 2 små uger....

Da Lærke var 9 mdr fløj vi til Santorini, og da hun var 1½ til Tunesien... der har aldrig været problemer med hende i flyvemaskinen..... Da hun var 9 mdr faldt hun i søvn, og så pakkede jeg hende ind i dynen og lagde hende på gulvet lidt.....

God tur

Anmeld

18. august 2010

Tanja1

Da vi/jeg har fløjet med sønnen, har vi haft stor glæde af babymad i glas, det er bare det nemmeste og så behøver man ikke tænke på at den ikke kan holde hele rejsen. Man må gerne tage næsten hvad som helst med til sin baby, fx havde jeg 2x ½ l-sodavandsflasker med vand i, en til Alex og en til mig selv, da vi rejste her i sommerferien, jeg skulle bare sige at det hele var til ham. Man skal jo bare tage dem op fra sin taske ved sikkerheds-check og sige, at det er til barnet, så skulle det gerne være ok.

Vi har både rejst til Finland og til Sydafrika (via Tyskland) "næsten" uden problemer. Da vi rejste til Sydafrika, ammede jeg stadigvæk, hvilket var super ved take-off og landing, ellers sov han, de lange strækninger var over natten. Til og fra Finland her i sommerferien sov han næsten ikke, selvom det var lur-tid, han syntes det var for spændende. Jeg gav ham nogle æble-stykker og vand ved take-off og landing, hvilket hjalp den ene vej, men på vej hjem blev han rigtig ulykkelig ved landing. Ellers havde jeg et par bøger og noget legetøj med til ham.

Vær obs på, at selvom nogle flyselskaber (fx Lufthansa) lover og bekræfter ved bestilling og dobbel-check, at de tilbyder både bleer, babymad mm. på rejsen, så har de faktisk ingenting med på flyet. Så man skal have alt med, og nok af det. Og når børn ikke må have håndbagage med (og ville jo også være svært når du rejser alene), må du flyde din håndbagage med babyting.

Held og lykke, og rigtig god rejse Og husk bæreselen - den er guld-værd på lufthavnen

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

lærkes_mor skriver:

Jeg har slet ikke styr på om man må ha alt sån noget med ombord? agurk osv... hmm. Vi havde sutteflasker + mælkebrikker med til Nor.

Men da vi fløj til england med Lærke på næsten 3 år og Nor på næsten 4 mdr gik det helt fint... Nor græd lidt da vi landede men det var alt... På vej hjem faldt begge børn i søvn inden vi lettede og vågnede først efter vi var landet. NEM tur. hehe

Ih hvor lækkert med Bulgarien. Vi skal også derned lige om 2 små uger....

Da Lærke var 9 mdr fløj vi til Santorini, og da hun var 1½ til Tunesien... der har aldrig været problemer med hende i flyvemaskinen..... Da hun var 9 mdr faldt hun i søvn, og så pakkede jeg hende ind i dynen og lagde hende på gulvet lidt.....

God tur

Jo, man må godt have agurk og rugbrød med på flyet Problemet er, hvis man vil indføre det i det pågældende land, men det er der jo ikke tale om her.

Jeg håber og tror på en behagelig rejse.

K.h. Linda

Anmeld

19. august 2010

N&J

Ville bare lige ønske jer RIGTIG GOD FERIE.. 

Håber det blive rigtig hyggeligt og ikke alt for varmt.. 

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

N&J skriver:

Ville bare lige ønske jer RIGTIG GOD FERIE.. 

Håber det blive rigtig hyggeligt og ikke alt for varmt.. 

Tak søde Ifølge vejrudsigten skulle der i Obzor, Bulgarien være skyfrit og 31 grader i den uge, vi er der

Anmeld

19. august 2010

N&J

Baagøe skriver:

Tak søde Ifølge vejrudsigten skulle der i Obzor, Bulgarien være skyfrit og 31 grader i den uge, vi er der

Dejligt.. vi havde fantastisk vejr, da vi var dernede, men pludselig kom det vildeste regnskyl og en time efter var det fantastisk solskin igen, syntes dog at solen var yderst skrap dernede så måtte have solbrille på konstant.. 

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

Dejligt.. vi havde fantastisk vejr, da vi var dernede, men pludselig kom det vildeste regnskyl og en time efter var det fantastisk solskin igen, syntes dog at solen var yderst skrap dernede så måtte have solbrille på konstant.. 

Ok. Jeg har klapvogn, solhat og MAX faktor solcreme med til Laura  Desuden badeheldragter med faktor 50!

Anmeld

19. august 2010

N&J

Baagøe skriver:

Ok. Jeg har klapvogn, solhat og MAX faktor solcreme med til Laura  Desuden badeheldragter med faktor 50!

Så er du vist dækket ind.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.