Baby og flyrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ZamanogDania

Baagøe skriver:

Hvordan fik du så selv spist med et lille barn på skødet? Vi skal heldigvis flyve om aftenen, så jeg håber Laura falder i søvn og får sovet lidt... Forslag til medbragt mad modtages også gerne!  

Det var sku os svært. Jeg var alene med hende, min mand var ikke med. Men så en rar mand ved siden af mig så min mad kom. han tilbydt og holde hende mens jeg spiste.(hun var faldet i søvn der)
Men da jeg kom hjem, var min mor med. Så det var dejlig

Mad? hmmm Jeg tog noget pulvergrød med til hende. Så tog jeg noget kiks og frugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

sarahb

Baagøe skriver:

Tak. Jeg håber og  for det kommer til at gå smertefrit og nænsomt...

hvis bare du er rolig og ikke stresser så skal det nok gå. Og hvis det er om aftenen kan man jo kun håbe hun falder i søvn..

Rigtig god tur og nyd det

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

susan_bagger skriver:

det jo heldigvis også nok når prinsessen ikke er ældre

Det håber jeg

Anmeld

18. august 2010

o0sus0o

Baagøe skriver:

Det håber jeg

Men god rejse, ville ønske det var mig hehe

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

ZamanogDania skriver:

Det var sku os svært. Jeg var alene med hende, min mand var ikke med. Men så en rar mand ved siden af mig så min mad kom. han tilbydt og holde hende mens jeg spiste.(hun var faldet i søvn der)
Men da jeg kom hjem, var min mor med. Så det var dejlig

Mad? hmmm Jeg tog noget pulvergrød med til hende. Så tog jeg noget kiks og frugt.

Hvor sødt af ham Problemet er at hun ikke spiser pulvergrød mere, da hun er 10 mdr., og vi skal flyve midt i aftensmadtiden...

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

sarahb skriver:

hvis bare du er rolig og ikke stresser så skal det nok gå. Og hvis det er om aftenen kan man jo kun håbe hun falder i søvn..

Rigtig god tur og nyd det

Tak

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

susan_bagger skriver:

Men god rejse, ville ønske det var mig hehe

Tak

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

Baagøe skriver:

Hvor sødt af ham Problemet er at hun ikke spiser pulvergrød mere, da hun er 10 mdr., og vi skal flyve midt i aftensmadtiden...

så må du lave små rugbrøds mad med pålæg osv. til hende.

Anmeld

18. august 2010

henh01

Jeg havde en flaske med med vand i til at lette og lande på for at undgå trykket i ørene. Dette ville jeg ikke have været foruden da jeg fløj med min datter..

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

ZamanogDania skriver:

så må du lave små rugbrøds mad med pålæg osv. til hende.

Ja, det var egentlig også det jeg lidt havde tænkt. Måske lidt agurk og kiks ved siden af

Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.