Baby og flyrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Pige2009

Vi tager på charterferie på lørdag, hvor vi flyver til Bulgarien. Laura er nu 10 mdr. så jeg er spændt på, hvordan hun vil tage det. Hun skal jo sidde ved mig under hele turen, og jeg har ingen til at aflaste. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer med jeres babyer, når I har fløjet

Har I nogen gode råd til os til den 3½ times lange rejse?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

o0sus0o

Har lige vært i thialand det tog 12 timer dem på sædet foran os havde 2 børn med en på ca6-8 mdr og en på 2 de havde bøger og legetøj med ellers snakkede/sang de bare med dem, men de fik da begge en skrige tur i ny og næ.

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

Jeg var ud at rejse med min lille datter på 6 måneder. ved ikke hvorfor hun græd og græd i 10 min, indtil hun blev træt og sov.
Men du skal ihvertfald lege med hende og underholde hende. Og tage nogle legetøj med. Tage noget babymad meed

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

susan_bagger skriver:

Har lige vært i thialand det tog 12 timer dem på sædet foran os havde 2 børn med en på ca6-8 mdr og en på 2 de havde bøger og legetøj med ellers snakkede/sang de bare med dem, men de fik da begge en skrige tur i ny og næ.

Det samme her. Dania hun fik os skrige tur

Anmeld

18. august 2010

sarahb

jeg har fløjet med isaac 8 timer til dubai da han var 3 mdr, til prag da han var 1 år og 2 timer først og 10 timer efter til miami da han var 1,5 år .. Det var været så smertefrit og nemt at jeg ville med glæde flyve 3 1/2 time uden grubler. Husk snaks og forskellige ting hun kan lege med. Og du må jo godt gå rundt med hende og lade hende lege på gulvet..

Rigtig god tur

Anmeld

18. august 2010

4kløver

ville bare ønske jer go tur

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

susan_bagger skriver:

Ja, lidt legetøj må hjælpe - jeg kan dog kun have en enkelt lille eller to små ting med, da der kun er mig til at slæbe og min datter endnu ikke kan gå...

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

ZamanogDania skriver:

Jeg var ud at rejse med min lille datter på 6 måneder. ved ikke hvorfor hun græd og græd i 10 min, indtil hun blev træt og sov.
Men du skal ihvertfald lege med hende og underholde hende. Og tage nogle legetøj med. Tage noget babymad meed

Hvordan fik du så selv spist med et lille barn på skødet? Vi skal heldigvis flyve om aftenen, så jeg håber Laura falder i søvn og får sovet lidt... Forslag til medbragt mad modtages også gerne!  

Anmeld

18. august 2010

o0sus0o

Baagøe skriver:

Ja, lidt legetøj må hjælpe - jeg kan dog kun have en enkelt lille eller to små ting med, da der kun er mig til at slæbe og min datter endnu ikke kan gå...

det jo heldigvis også nok når prinsessen ikke er ældre

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

sarahb skriver:

jeg har fløjet med isaac 8 timer til dubai da han var 3 mdr, til prag da han var 1 år og 2 timer først og 10 timer efter til miami da han var 1,5 år .. Det var været så smertefrit og nemt at jeg ville med glæde flyve 3 1/2 time uden grubler. Husk snaks og forskellige ting hun kan lege med. Og du må jo godt gå rundt med hende og lade hende lege på gulvet..

Rigtig god tur

Tak. Jeg håber og  for det kommer til at gå smertefrit og nænsomt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.