spørger sikkert dumt nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

E.T

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11927

Her er den på tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

TwinsQ

E.T skriver:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11927

Her er den på tilbud

Tak tak

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

TwinsQ skriver:

Ja, det har jeg men tak alligevel...

Nu skal jeg bare finde ud af med mig selv om jeg skal købe dem eller alm. dyner... Men syntes virkelig det er svært når det er ens første...

Jeg har både og til Laura. Voksien ville jeg for alt i verden ikke undvære Hun var meget lang fra fødslen, så hun kunne ikke have ligget i en lift i særlig lang tid.

Fordelen ved voksiposen af uld er, at baby ikke skal pakkes ind i flyverdragt og en masse andet gejl om vinteren

K.h. Linda

Anmeld

18. august 2010

Tanja84

Vi var ude i samme overvejelser som du sidder i nu og efter mange anbefalinger og overvejelser har vi købt en duniduo pose. Den har alt det en voksi pose har og kan det samme, men er bare meget billigere. Vi gav 1.400 kr. samlet for vores (inkl. sommer og vinterdyne).

En del af de anbefalinger vi fik, var at det var super nemt og praktisk, da den er en del nemmere at bære rundt på end en lift, hvilket jo er væsenligt for dig, da du skal bære rundt på to. Da jeg ikke er særlig høj (163 cm.), var dette vigtigt for mig. Samt er det et legetæppe til når man er ude hos folk, hvilket er rigtig praktisk.

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

lisbethita skriver:

Vi bruger voksi + plade nu hvor hun er for stor til liften. Vi bruger den til hverdag men den er især smart, når vi har været afsted i byen, hvor hun er faldet i søvn i den og så kan vi let bære den ud i barnevognen. Er MEGA glad for vores. 

Jeg har købt min fra ny på nettet et sted, hvor de er billige (det er den ægte voksi). Har du brug for en hjemmeside??? 

Jeg kan kun anbefale voksi + plade ;-)

Jeg kan bare ikke finde siden. Mener den hedder www.pinocchio.dk, men der står at siden er midlertidigt lukket??? Måske derfor? Prøv evt at søg på nettet, fordi der findes flere steder, hvor man kan få dem billigere end i babysam ;-) 

KRam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.