spørger sikkert dumt nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. august 2010

TwinsQ

men de der voksiposer... Skal de ikke ligge på en madres el. er det kun den der plade??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Tdittmann

man lægger voksi posen ned i barnevognen ligesom hvis det var en sovepose - så jo man skal have en madras også

Anmeld

18. august 2010

TwinsQ

Tdittmann skriver:

man lægger voksi posen ned i barnevognen ligesom hvis det var en sovepose - så jo man skal have en madras også

he he... Og hvad skal man bruge pladen til??

Anmeld

18. august 2010

Tdittmann

TwinsQ skriver:

he he... Og hvad skal man bruge pladen til??

pladen i posen bruger man hvis man ikke vil have en lift.

Anmeld

18. august 2010

TwinsQ

Tdittmann skriver:

pladen i posen bruger man hvis man ikke vil have en lift.

ok... Mange tak for hjælpen...

Anmeld

18. august 2010

millesofie

TwinsQ skriver:

men de der voksiposer... Skal de ikke ligge på en madres el. er det kun den der plade??

jeg lage den madras der fuldte med barnevognen ind i voksiposen, synes posen var hård at ligge i kun på dyne og så sådan en hård plade

jeg lage den bare oven på pladen så dynen på og så betrækket på

Anmeld

18. august 2010

twinboys

TwinsQ skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar...

Kan se at du har fået et svar...

Pladen er for at gøre voksiposen stiv så den ikke knækker på midten når du skal bære et barn i den...

Majbritt

Anmeld

18. august 2010

TwinsQ

twinboys skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar...

Kan se at du har fået et svar...

Pladen er for at gøre voksiposen stiv så den ikke knækker på midten når du skal bære et barn i den...

Majbritt

Ja, det har jeg men tak alligevel...

Nu skal jeg bare finde ud af med mig selv om jeg skal købe dem eller alm. dyner... Men syntes virkelig det er svært når det er ens første...

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

TwinsQ skriver:

Ja, det har jeg men tak alligevel...

Nu skal jeg bare finde ud af med mig selv om jeg skal købe dem eller alm. dyner... Men syntes virkelig det er svært når det er ens første...

Vi bøvlede med den samme tanke, vi endte med en lift (madras og dyne) men da Liam var vinterbarn (november) gik det hurtigt op for os at det bare slet ikke virkede, prutten frøs ligemeget hvad.

Vi købte en uldpose, med bæreplade (og en super billig liftmadras til lige at putte mellem dyne og plade, så var den dejlig blød) og det er simpelthen det bedste vi har smidt penge efter.

Men nu det er sommer bruger vi den slet ikke, de er kogende varme selv med sommerdyner, så jeg tror det kommer an på hvornår du har termin

Anmeld

18. august 2010

henh01

Line&Liam skriver:

Vi bøvlede med den samme tanke, vi endte med en lift (madras og dyne) men da Liam var vinterbarn (november) gik det hurtigt op for os at det bare slet ikke virkede, prutten frøs ligemeget hvad.

Vi købte en uldpose, med bæreplade (og en super billig liftmadras til lige at putte mellem dyne og plade, så var den dejlig blød) og det er simpelthen det bedste vi har smidt penge efter.

Men nu det er sommer bruger vi den slet ikke, de er kogende varme selv med sommerdyner, så jeg tror det kommer an på hvornår du har termin

Nu du havde nov barn havde du så en fleece dragt til ham han lå i inden i voksiposen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.