spørger sikkert dumt nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

lisbethita

TwinsQ skriver:

he he... Og hvad skal man bruge pladen til??

Vi bruger voksi + plade nu hvor hun er for stor til liften. Vi bruger den til hverdag men den er især smart, når vi har været afsted i byen, hvor hun er faldet i søvn i den og så kan vi let bære den ud i barnevognen. Er MEGA glad for vores. 

Jeg har købt min fra ny på nettet et sted, hvor de er billige (det er den ægte voksi). Har du brug for en hjemmeside??? 

Jeg kan kun anbefale voksi + plade ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

TwinsQ

Line&Liam skriver:

Vi bøvlede med den samme tanke, vi endte med en lift (madras og dyne) men da Liam var vinterbarn (november) gik det hurtigt op for os at det bare slet ikke virkede, prutten frøs ligemeget hvad.

Vi købte en uldpose, med bæreplade (og en super billig liftmadras til lige at putte mellem dyne og plade, så var den dejlig blød) og det er simpelthen det bedste vi har smidt penge efter.

Men nu det er sommer bruger vi den slet ikke, de er kogende varme selv med sommerdyner, så jeg tror det kommer an på hvornår du har termin

Hvilken en købte i så??

Jeg har termin 4 januar men venter tvillinger så de kommer nok til december...

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

henh01 skriver:

Nu du havde nov barn havde du så en fleece dragt til ham han lå i inden i voksiposen?

Når han lå i voksiposen som helt spæd havde han en tynd fleece jakke på og en hat, da han blev 3 mdr havde han kun hat på, ellers kun alm. tøj.

Anmeld

18. august 2010

TwinsQ

lisbethita skriver:

Vi bruger voksi + plade nu hvor hun er for stor til liften. Vi bruger den til hverdag men den er især smart, når vi har været afsted i byen, hvor hun er faldet i søvn i den og så kan vi let bære den ud i barnevognen. Er MEGA glad for vores. 

Jeg har købt min fra ny på nettet et sted, hvor de er billige (det er den ægte voksi). Har du brug for en hjemmeside??? 

Jeg kan kun anbefale voksi + plade ;-)

Ja tak... Den hjemme side vil jeg meget gerne have

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

TwinsQ skriver:

Hvilken en købte i så??

Jeg har termin 4 januar men venter tvillinger så de kommer nok til december...

Jeg kiggede på mange og endte med at købe: Basson Uldposen.

Dels pga stoffet den er lavet i (super nemt at tørre af, vand og hundehår afvisende( , og dels på grund af hvor "blød" den var at ligge i (meget blødt inderstof), og hvor tung den var.

Og jeg eeeelsker den!

Anmeld

18. august 2010

henh01

Bilka har også nogle udemærket sleebee poser som tit er på tilbud til 400 kr

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

henh01 skriver:

Nu du havde nov barn havde du så en fleece dragt til ham han lå i inden i voksiposen?

Tristan er fra December 09 og som vi ved så har vi fået den koldeste vinter EVER.. Han kom ud ca fra 2 mdr og der var temperaturen ca 0-2 grader udenfor og 5 grader i barnevognen..

Tristan havde normalt tøj på, trøje og hue og så en DuniDuo med vinterdyne i.. (den kommer med både vinter og sommerdyne)

Han sov som en drøm 

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

TwinsQ skriver:

Ja tak... Den hjemme side vil jeg meget gerne have

Fanden....kan bare ikke huske hvad den hedder. Jeg har dog fundet denne. Kigger lige senere i aften, når lillen er lagt i seng :-)

Jeg har købt denne voksipose inkl bæreplade til 1800 for det hele. 

http://www.babytorvet.dk/shop/voksipose-classic-straw-1167p.html

Vender lige tilbage...

Anmeld

18. august 2010

TwinsQ

maria_wt skriver:

Tristan er fra December 09 og som vi ved så har vi fået den koldeste vinter EVER.. Han kom ud ca fra 2 mdr og der var temperaturen ca 0-2 grader udenfor og 5 grader i barnevognen..

Tristan havde normalt tøj på, trøje og hue og så en DuniDuo med vinterdyne i.. (den kommer med både vinter og sommerdyne)

Han sov som en drøm 

Nogle siger at de kommer til at svede mere i dun end uld?

Hvordan med Tristan?

Anmeld

18. august 2010

LauraLW

Hvis voksien er med ulddyne, så behøver de faktisk ikke særlig meget tøj på - den tempererer selv, det er det smart ved den :-)

Ulddynen er ret tyk, så NEJ du behøver ikke en madras i også (baby ligger på ulddyne og pladen er en smule polstret, så det er fint til en baby).

Vi er meget glade for vores voksi (med ulddyne), Vilma sover rigtig godt i den og har aldrig været for kold eller for varm.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.