Hirsegrød, Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

<3

linselouise skriver:

jeg må ud og købe bogvedemel idag så. men du tror ikke det har samme negatiive effekt som vællingen? tænker bare hvis det er fordi vællingen er så tung og ligger og skvulper i hans mave om natten?

Vælling eller risgrød/mel er jo ikke tung, bare lidt hårdere for maven end hirse og boghvede... Ligesom at hvis man spiser en masse fedt så er det også indvirkning på maven. Men prøv dig frem og se hvad der virker for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Prøv med boghvede i stedet for , nu ved jeg godt hun sagde hirse, men boghvede kan du få i mel og så kan du jo lave det så tyndt som du kan. NU ved jeg ikke hvorfor hun lige sagde hirse men boghvede og hirse er begge uden gluten hvis det er det?

Så er der indkøbt øko boghvedemel! Hvordan laver man det så lige ?

Anmeld

19. august 2010

Hvem?

linselouise skriver:

han er 8½ mdr. Savner bare en ordentlig nattesøvn, selvom man vænner sig til det er det nu alligevel træls!

Tillykke med at din sover igennem Skete det helt af sig selv eller gjorde du noget for det?

Hej igen

Kom sådan til at ligge og tænke på om det er fordi han ikke sover igennem at du vil prøve noget andet? Og ER det fordi han er sulten, ellers har du prøvet at få tjekket hans øre?

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

SanneBoe skriver:

Hej igen

Kom sådan til at ligge og tænke på om det er fordi han ikke sover igennem at du vil prøve noget andet? Og ER det fordi han er sulten, ellers har du prøvet at få tjekket hans øre?

hvor sødt af dig at tænke på det

Ja vi prøver alt muligt lige for tiden for at få ham til at sove igennem, nu er vi så nået til det her. Han tåler jo ikke vælling, så vi må prøve et alternativ.

Han har tidligere døjet lidt med væske i ørerne, og blev også tjekket flere gange til det gik væk, og da det var væk var der stadig ingen ændring i hans sovevaner

Anmeld

19. august 2010

<3

Så er der indkøbt øko boghvedemel! Hvordan laver man det så lige ?

Ligesom alm grød, MME/evt. rapsolie i også mel og evt. lidt frugtmos. Du kan evt. ryste dig til det i en meljævner også et par minutter i mikrobølgeovnen. Vi har allergi i familien så jo lidt i som muligt er devisen herhjemme.

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Ligesom alm grød, MME/evt. rapsolie i også mel og evt. lidt frugtmos. Du kan evt. ryste dig til det i en meljævner også et par minutter i mikrobølgeovnen. Vi har allergi i familien så jo lidt i som muligt er devisen herhjemme.

ok, så i princippet kan jeg bare lave en flaske erstatning til ham i aften og så hælde melet der i, men hvor meget mel tror du er nødvendigt?

Anmeld

19. august 2010

<3

linselouise skriver:

ok, så i princippet kan jeg bare lave en flaske erstatning til ham i aften og så hælde melet der i, men hvor meget mel tror du er nødvendigt?

start blødt ud med samme konsistens som tynd vælling - ved ikke hvor meget der skal i

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

start blødt ud med samme konsistens som tynd vælling - ved ikke hvor meget der skal i

alright, vi prøver Tak for tippet Kirsten

Anmeld

19. august 2010

<3

linselouise skriver:

alright, vi prøver Tak for tippet Kirsten

Selv tak - hvad gør man ikke for at få noget søvn

Anmeld

19. august 2010

Hvem?

linselouise skriver:

hvor sødt af dig at tænke på det

Ja vi prøver alt muligt lige for tiden for at få ham til at sove igennem, nu er vi så nået til det her. Han tåler jo ikke vælling, så vi må prøve et alternativ.

Han har tidligere døjet lidt med væske i ørerne, og blev også tjekket flere gange til det gik væk, og da det var væk var der stadig ingen ændring i hans sovevaner

Okay, det var bare li en tanke der strejfede mig :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.