Hirsegrød, Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

millesofie

linselouise skriver:

Tak den må jeg prøve

Men hvis jeg blot skal have til i aften og jeg bruger mme istedet for mandel etc. hvordan ser opskriften så ud, synes det er svært at gennemskue

12g hirseflager koges i ½L MME i ca 10min måske skal der tilsættes lidt mere MME det er lidt tykkere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

L.J.L

Fisenberg skriver:

12g hirseflager koges i ½L MME i ca 10min måske skal der tilsættes lidt mere MME det er lidt tykkere

super tak Det må prøves i morgen, nu er han lige blevet lagt

Anmeld

18. august 2010

<3

Prøv med boghvede i stedet for , nu ved jeg godt hun sagde hirse, men boghvede kan du få i mel og så kan du jo lave det så tyndt som du kan. NU ved jeg ikke hvorfor hun lige sagde hirse men boghvede og hirse er begge uden gluten hvis det er det?

Anmeld

18. august 2010

Hvem?

linselouise skriver:

han er 8½ mdr. Savner bare en ordentlig nattesøvn, selvom man vænner sig til det er det nu alligevel træls!

Tillykke med at din sover igennem Skete det helt af sig selv eller gjorde du noget for det?

Jeg har overhovedet ikke gjort noget for det, han sover MAX. 2 timer i løbet af en hel dag, fra kl. 06 - 20, men sommetider vågner han da et par gange og li skal sikre sig at jeg faktisk stadig er der, men prøv hirsegrøden, vi er hvert fald glade for den herhjemme og den mætter meget mere end andet

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Prøv med boghvede i stedet for , nu ved jeg godt hun sagde hirse, men boghvede kan du få i mel og så kan du jo lave det så tyndt som du kan. NU ved jeg ikke hvorfor hun lige sagde hirse men boghvede og hirse er begge uden gluten hvis det er det?

Uhh det var måske også en ide? Mætter det ligeså meget som hirse? Det har ikke noget med gluten at gøre, men han sagde bare at det mættede ret godt, så han kunne få sådan en flaske til natten, nu når han ikke tåler vælling...

Anmeld

18. august 2010

millesofie

hvis du laver opskriften med boghvede i steden for hirse, så er det stadig en super opskrift

og skal den ligge rigtig tungt så husk de mandler

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

Fisenberg skriver:

hvis du laver opskriften med boghvede i steden for hirse, så er det stadig en super opskrift

og skal den ligge rigtig tungt så husk de mandler

tusind tak for hjælpen, der er noget at gå i krig med

Anmeld

19. august 2010

<3

linselouise skriver:

Uhh det var måske også en ide? Mætter det ligeså meget som hirse? Det har ikke noget med gluten at gøre, men han sagde bare at det mættede ret godt, så han kunne få sådan en flaske til natten, nu når han ikke tåler vælling...

Ork ja. Og det smager også godt. Boghvedemel laver man bla. blinis af. Tjalfe nød sin boghvedegrød (øko fra IRMA) og han kunne heller ikke tåle vælling/rismel.

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Ork ja. Og det smager også godt. Boghvedemel laver man bla. blinis af. Tjalfe nød sin boghvedegrød (øko fra IRMA) og han kunne heller ikke tåle vælling/rismel.

jeg må ud og købe bogvedemel idag så. men du tror ikke det har samme negatiive effekt som vællingen? tænker bare hvis det er fordi vællingen er så tung og ligger og skvulper i hans mave om natten?

Anmeld

19. august 2010

tumle81

Victor er først nu ved at lære at sove igennem om natten. I forgårs sov han hele natten uden at vågne, i går vågnede han en enkelt gang og ville have sutten og i nat vågnede han ved 5-5.30 tiden og ville have lidt babs som han fik og sov videre i en times tid...

Han er 10 mdr

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.