Vælling!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

L.J.L

lisesp83 skriver:

Jeg har en pakke hirsegrød og en pakke risgrød til at stå. Måske jeg skulle prøve ligeså stille og roligt. Er det ikke noget med, at de skal have vand ved siden af? Eller kan man supplere med en flaske bagefter?

Åha godt man kan spørge herinde. Syns det kan være lidt svært at hitte rundt i. hehe.

hvis barnet er 4 mdr. kan du sagtens give lidt grød. Bare som prøve i starten, så små portioner, og så giv en flaske ½ time efter måltidet.

giv lidt vand i en kop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Frøken Sørensen

lisesp83 skriver:

Tålmodighed så.. ..

Men tror jeg vil starte ud i lidt grød til frokost, indtil hun vænner sig til det.

Så får du da din skønhedssøvn

Ja det må man sige at jeg gør

Ja prøv da lidt grød... Det kan jo godt tage nogle gange før der bliver spist meget og det mætter...

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

linselouise skriver:

hvis barnet er 4 mdr. kan du sagtens give lidt grød. Bare som prøve i starten, så små portioner, og så giv en flaske ½ time efter måltidet.

giv lidt vand i en kop

Hun bliver 4 mdr om 4 dage.

Tusind tak for svaret. Det bliver grød vi starter ud med. Tør ikke satse på vælling.

Lise

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Miss G skriver:

Ja det må man sige at jeg gør

Ja prøv da lidt grød... Det kan jo godt tage nogle gange før der bliver spist meget og det mætter...

Tak for dine svar

Grød det blir.

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

Miss G skriver:

Ja det gjorde jeg... Startede med at give risgrød... Og det var stor succes! Men det hjalp ikke på nattesøvnen før vi var oppe på at give grød, frugt og grønsagsmos i løbet af dagen! Så hæng i... Lige pludselig vender det. Vores dreng er 7 mdr nu og sover fra 20 til 7-8 stykker

heldige dig! Selvom vi er oppe på 3-4 måltider dagligt plus flaske morgen og aften, sover vores dreng dtadig ikke igennem, vågner 4-5 gange om natten og han er 8½ måned...

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

lisesp83 skriver:

Hun bliver 4 mdr om 4 dage.

Tusind tak for svaret. Det bliver grød vi starter ud med. Tør ikke satse på vælling.

Lise

det var så lidt!

hilsen her fra endnu en Lise

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

linselouise skriver:

det var så lidt!

hilsen her fra endnu en Lise

Yderst charmerende navn i øvrigt.

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

heldige dig! Selvom vi er oppe på 3-4 måltider dagligt plus flaske morgen og aften, sover vores dreng dtadig ikke igennem, vågner 4-5 gange om natten og han er 8½ måned...

Ja jeg håber også det fortsætter

Hold da op... 4-5 gange om natten... Det er godt nok meget da!  Hvor sover jeres dreng? Det hjalp at rykke vores dreng ind på eget værelse... Vågner selvfølgelig nogle nætter... Men det er måske 1 gang i ugen...

Anmeld

18. august 2010

patella

Miss G skriver:

Ja jeg håber også det fortsætter

Hold da op... 4-5 gange om natten... Det er godt nok meget da!  Hvor sover jeres dreng? Det hjalp at rykke vores dreng ind på eget værelse... Vågner selvfølgelig nogle nætter... Men det er måske 1 gang i ugen...

Vi er også velsignet med en søn på 8½ måned der sover fra 19-07. Det er helt fantastisk. Forskellen for os kom også først da vi flyttede ham i eget værelse... det var bar lykken, selvom det skar mig i hjertet 

Ang. vælling har jeg bare hørt så meget om at de tar for meget på af det... så det skal man også lige ta med i sine overvejelser 

Anmeld

18. august 2010

patella

linselouise skriver:

Hold da op, det må være hårdt for jer! Vil han ha mad de gange, eller ska han bare ha sutten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.