Vælling!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
35 svar
0 synes godt om
18. august 2010

lisesp83

Hej..

Nogle der bruger vælling?

Min datter Julie som blir 4 mdr på søndag, er begyndt at vågne en del om natten. Hun er flaskebarn, og spiser ca 1000 ml i døgnet. (plus)

Er der nogle som bruger vælling? I så fald, har i så gode erfaringer?

Ved godt det er sat op til 6 mdr nu, men det er hvis man ammer, så råder de at man gør det indtil. Men jeg ammer ikke.

Knus Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Frøken Sørensen

Herhjemme prøvede vi da vores dreng blev 4 mdr da han også vågnede meget om natten... Men det havde ingen virkning på ham. 2 timer efter en flaske vælling var han vildt sulten igen!

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

kigger lige med her

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Miss G skriver:

Herhjemme prøvede vi da vores dreng blev 4 mdr da han også vågnede meget om natten... Men det havde ingen virkning på ham. 2 timer efter en flaske vælling var han vildt sulten igen!

Ok, ja det fik du så ikke så meget ud af

Startede du så på grød?

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Thildesmor skriver:

kigger lige med her

Helt i orden, så må vi se om der er nogen der har nogle gode råd.

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

lisesp83 skriver:

Hej..

Nogle der bruger vælling?

Min datter Julie som blir 4 mdr på søndag, er begyndt at vågne en del om natten. Hun er flaskebarn, og spiser ca 1000 ml i døgnet. (plus)

Er der nogle som bruger vælling? I så fald, har i så gode erfaringer?

Ved godt det er sat op til 6 mdr nu, men det er hvis man ammer, så råder de at man gør det indtil. Men jeg ammer ikke.

Knus Lise

Her havde det den modsatte effekt. Istedet for at sove bedre vågnede han hvert 20 minut istedet

Vælling er ret tungt at give barnet lige inden sengetid, og nogle vågner af ubehag i maven fordi maven rumler og skvulper pga. vællingen.

Så jeg vil ikke anbefale det.

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

lisesp83 skriver:

Helt i orden, så må vi se om der er nogen der har nogle gode råd.

ja lige præcis for Thilde vågner 2 gange om natten og vil ha mad, og vågner hun kl 1 så er det HELT sikkert at hun vågner igen mellem kl 4-5 og så gider hun ikke sove mere.

Men hun spiser også ca 1200 ml i døgnet, så havde også selv tænkt tanken om det ville være en ide når hun bliver de 4 måneder med lidt vælling

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

linselouise skriver:

Her havde det den modsatte effekt. Istedet for at sove bedre vågnede han hvert 20 minut istedet

Vælling er ret tungt at give barnet lige inden sengetid, og nogle vågner af ubehag i maven fordi maven rumler og skvulper pga. vællingen.

Mon grød kan gøre forskellen så?

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

linselouise skriver:

Bare lige et lille pip fra mig, hvordan tror du det vil være hvis man giver det til aftensmad eller sådan, tror du så det ville ligge en bund til natten? eller tror du også det ville være det samme? 

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Thildesmor skriver:

ja lige præcis for Thilde vågner 2 gange om natten og vil ha mad, og vågner hun kl 1 så er det HELT sikkert at hun vågner igen mellem kl 4-5 og så gider hun ikke sove mere.

Men hun spiser også ca 1200 ml i døgnet, så havde også selv tænkt tanken om det ville være en ide når hun bliver de 4 måneder med lidt vælling

Ja nemlig, samme "problem" her, og min datter plejer ellers at sove igennem. Fra 19.30 til 06.00 sharp.. Men ikke mere.

Hvor gammel er din pige? Har du tænkt på grød start evt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.