Vælling!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

L.J.L

lisesp83 skriver:

Mon grød kan gøre forskellen så?

Jeg ville ihvertfald starte med skemad og se om det havde en effekt, før du begynder på vælling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Thildesmor

lisesp83 skriver:

Ja nemlig, samme "problem" her, og min datter plejer ellers at sove igennem. Fra 19.30 til 06.00 sharp.. Men ikke mere.

Hvor gammel er din pige? Har du tænkt på grød start evt?

Ja jeg har overvejet det men hun er kun de 3 måneder og 13 dage for at være helt præcis. Og ved ikke om det måske er bedre for hendes mave at vente til de 4 måneder.. ihh det er så svært altså

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

Thildesmor skriver:

Bare lige et lille pip fra mig, hvordan tror du det vil være hvis man giver det til aftensmad eller sådan, tror du så det ville ligge en bund til natten? eller tror du også det ville være det samme? 

Du kan da prøve Det er jo ikke alle babyer hvis maver er sarte, min nevø fik vælling til natten og han sov igennem med det samme han fik vælling, så for ham har det da virket Men hører bare tit at de små får dum mave af det om natten, og det skete så desværre også for min søn.

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

linselouise skriver:

Jeg ville ihvertfald starte med skemad og se om det havde en effekt, før du begynder på vælling

Jeg har en pakke hirsegrød og en pakke risgrød til at stå. Måske jeg skulle prøve ligeså stille og roligt. Er det ikke noget med, at de skal have vand ved siden af? Eller kan man supplere med en flaske bagefter?

Åha godt man kan spørge herinde. Syns det kan være lidt svært at hitte rundt i. hehe.

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

linselouise skriver:

Du kan da prøve Det er jo ikke alle babyer hvis maver er sarte, min nevø fik vælling til natten og han sov igennem med det samme han fik vælling, så for ham har det da virket Men hører bare tit at de små får dum mave af det om natten, og det skete så desværre også for min søn.

Ja okay, jamen det skal da lige overvejes en ekstra gang så, men 1000 tak for svar

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

lisesp83 skriver:

Ok, ja det fik du så ikke så meget ud af

Startede du så på grød?

Ja det gjorde jeg... Startede med at give risgrød... Og det var stor succes! Men det hjalp ikke på nattesøvnen før vi var oppe på at give grød, frugt og grønsagsmos i løbet af dagen! Så hæng i... Lige pludselig vender det. Vores dreng er 7 mdr nu og sover fra 20 til 7-8 stykker

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Thildesmor skriver:

Ja jeg har overvejet det men hun er kun de 3 måneder og 13 dage for at være helt præcis. Og ved ikke om det måske er bedre for hendes mave at vente til de 4 måneder.. ihh det er så svært altså

Ja gu er det svært. , man vil jo bare sin baby det bedste..

De siger jo, det er bedst at vente til de er 4 mdr, pga sart mave, tarme osv. Men min datter er 4 dage fra at blive de 4 mdr, og opstarten er jo kun "oplæring", hvis man kan sige det så'n. Man starter jo ikk bare op med et helt måltid, fnis..

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Miss G skriver:

Ja det gjorde jeg... Startede med at give risgrød... Og det var stor succes! Men det hjalp ikke på nattesøvnen før vi var oppe på at give grød, frugt og grønsagsmos i løbet af dagen! Så hæng i... Lige pludselig vender det. Vores dreng er 7 mdr nu og sover fra 20 til 7-8 stykker

Tålmodighed så.. ..

Men tror jeg vil starte ud i lidt grød til frokost, indtil hun vænner sig til det.

Så får du da din skønhedssøvn

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

lisesp83 skriver:

Ja gu er det svært. , man vil jo bare sin baby det bedste..

De siger jo, det er bedst at vente til de er 4 mdr, pga sart mave, tarme osv. Men min datter er 4 dage fra at blive de 4 mdr, og opstarten er jo kun "oplæring", hvis man kan sige det så'n. Man starter jo ikk bare op med et helt måltid, fnis..

hehe ja og et eller andet sted er det nok ikke de 4 dage der gør forskellen

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

Thildesmor skriver:

hehe ja og et eller andet sted er det nok ikke de 4 dage der gør forskellen

Nej det er også sådan jeg tænker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.