Sove ude i regn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

BabyStella!

Mumto3 skriver:

Ja, og faktisk burde man kun bruge fluenet når det er KOLDT! For flynet holder utrolig godt på luften. Man kigger igennem det og tænker: blæsen kan da sagtens blæse ind af alle de huller, men faktum er at det kan vinden næsten ikke! (selvfølgelig hvis det virkelige stormer), men det tætte net, gør at der bliver dánnet en slags overfaldespænding mellem trående i nettet (altså i hullerne) , og det forhinder en luftgennemstrømning.

Jeg har selv brugt mit fluenet her i sommers pga bier, men så snart jeg kan underværer det, så ryger det af, hvis det er bare lidt varmt i vejeret.

-og ih hvor er det frygtlig at se her i sommers, når det er hedebølge og folk så går rundt med deres sorte barnevogne med sort fluenet over, men de selv går nærmest afklædt fordi det er så varmt. Der bliver jo kogende varmt inde i sådan en barnevogn i solen Heldigvis ved jeg aat nogle SP er begyndt at oplyse om at man skla passe på med at bruge fluenettet, (altså når det er næsten vindstille og varmt). Om vinteren er det jo smart, at de både kan sove ude i friske luft og holde sig varm.

Ja, jeg har måtte sige til manden et par gange at han ikke skal give Stella så meget tøj på når hun skal ud og ligge :p Der er jo oz læ inden i sådan en vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har Luka og Lina altid sovet ude - i alt slags vejr. Vi har en overdækket garage, at de kan stå under, så her har det ikke været nødvendigt med regnslag.

De har begge sovet MEGET bedre uden end inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.