Sove ude i regn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.912 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Anne85

Hmm... lader I jeres helt små babyer sove ude når det pisser ned som idag Er der ik noget med, at de ikke må sove ude i fugtigt vejr (som regn, tåge osv)?? Og at det i øvrigt ikke er sundt at sove under et regnslag (lidt ala hvis vi sku sove i regntøj). Hmm... kan skisme ikke huske det Synes bare hun sover tusind gange bedre udenfor...

-Anne med Nynne på 5 uger -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

BabyStella!

Min datter sover godt nok ude i regnvejr, hun har jo regnslag på og der er lukket ind til hende. Faktisk sover hun bedst, når der er en smule koldt.

Desværre i går, regnede der simpelthen så meget, at hun vågnede af det, så hun måtte ind istedet for.

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Lucas sover ude uanset vejr. Hvis vi tager ham ind sover han ikke! de sover også ude i DP/vuggestuer uanset vejr. 

Det med regnslag der er vist et eller andet med det men ved ikke lige hvad de må ikke bruge det i DP og jeg spurgte hende hvorfor og hun sagde der var for varmt under det. 

Vi brugte regnslag til at starte med men nu har vi overdækket så nu sover han selvfølgelig der. 

Anmeld

18. august 2010

rasser32

Anne85 skriver:

Hmm... lader I jeres helt små babyer sove ude når det pisser ned som idag Er der ik noget med, at de ikke må sove ude i fugtigt vejr (som regn, tåge osv)?? Og at det i øvrigt ikke er sundt at sove under et regnslag (lidt ala hvis vi sku sove i regntøj). Hmm... kan skisme ikke huske det Synes bare hun sover tusind gange bedre udenfor...

-Anne med Nynne på 5 uger -

Vores sover ude i alt slags vejr

Godt nok under et halvtag

Anmeld

18. august 2010

BabyStella!

Diana... skriver:

Lucas sover ude uanset vejr. Hvis vi tager ham ind sover han ikke! de sover også ude i DP/vuggestuer uanset vejr. 

Det med regnslag der er vist et eller andet med det men ved ikke lige hvad de må ikke bruge det i DP og jeg spurgte hende hvorfor og hun sagde der var for varmt under det. 

Vi brugte regnslag til at starte med men nu har vi overdækket så nu sover han selvfølgelig der. 

Vi har desværre ikke noget halvtag, så jeg må bruge regnslaget. Men kan godt forestille mig, det blev "lunt" under slaget.

Anmeld

18. august 2010

Diana...

BabyStella! skriver:

Vi har desværre ikke noget halvtag, så jeg må bruge regnslaget. Men kan godt forestille mig, det blev "lunt" under slaget.

Det gjorde vores også det første år. og når det er varmt har de jo flue net på. Og der er en mill andre der også bruger regnslag så tror ikke man skal være så nervøs. 

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

Regnslag et kan beskytte barnevognen i regnvejr, men  brug  kun  regnslag et under selve regnbygen og stil i stedet barnevognen under et halvtag. Der bliver nemt varmt og fugtigt i en barnevogn med et plastik regnslag  omkring, og den høje fugtighed giver gode betingelser for, at bakterier, mikroorganismer og svampe kan gro. Bedst ville det være at vælge en barnevogn, der kan tåle regn...

Tris står altid under halvtag... 

Anmeld

18. august 2010

Anne85

ja jeg synes jo også de sover meget bedre udenfor. Lige nu har jeg stilt hende i barnevognen i vores gang med vinduet åbent (så hun trods alt får lidt frisk luft) - men hun ligger vildt uroligt og sover slet ikke så tungt som hun ville ha gjort udenfor.
Har bare desværre ikke mulighed for at stille hende et sted hvor der er overdækket. ÆV.
Men er der ikke noget med at deres små lunger endnu ikke kan klare den fugtighed som der er udenfor når det fx pisser ned som idag?

Anmeld

18. august 2010

Anne85

maria_wt skriver:

Regnslag et kan beskytte barnevognen i regnvejr, men  brug  kun  regnslag et under selve regnbygen og stil i stedet barnevognen under et halvtag. Der bliver nemt varmt og fugtigt i en barnevogn med et plastik regnslag  omkring, og den høje fugtighed giver gode betingelser for, at bakterier, mikroorganismer og svampe kan gro. Bedst ville det være at vælge en barnevogn, der kan tåle regn...

Tris står altid under halvtag... 

Øv, hvem der bar ehavde et halvtag

Anmeld

18. august 2010

Mor Til Julie<3

Min datter står ude oq sover i alt slaqes vejr ... Qodt nok står hun under halvtaq ... men ikk altid kommer an på hvor meqet det reqner for ellers står hun bar ude på qræset hun sover meqet meqet bedre udenfor frem for indenfor ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.