Hængemave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

grube1984

TrineLærke skriver:

Nej det er ikke grundet overvægt. Jeg var tynd og vejede ikke mere end 53 kilo før jeg blev gravid - men jeg blev mega stor og fik strækmærker over alt. Det er jo dit skind der strækker sig og det er klar at nogle har en strammere hud end andre og får flere strækmærker.

Jeg har intet imod at være blød på maven eller mine strækmærker.. Dem er jeg helt afklaret med.. og faktisk lidt stolt af.. Men den hænge-vom.. øv altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Plysbjørnen

grube1984 skriver:

Øv.. Men rart at se, der er andre som også har det problem.. har virkelig følt mig som den eneste..
Ingen andre "mødre" både fra min generation eller ældre, har det.. Så det har bare været øv at sku være sammen med andre... Pludselig kan man jo ikk ha ens eget "Normale" tøj på, da man nu skal tage hensyn til maven som ud forneden for det nu.. Øv.. suk

det er nemlig det, og næsten uanset hvor godt man skjuler det, så føler man (eller jeg gør i hvert fald), at alle ens venner og kollegaer kan se og snakker om det bag ens ryg...

Anmeld

17. august 2010

Ann.

grube1984 skriver:

Jeg har intet imod at være blød på maven eller mine strækmærker.. Dem er jeg helt afklaret med.. og faktisk lidt stolt af.. Men den hænge-vom.. øv altså..

Ja det er sku trist - blød mave og strækmærker er også fint for mig, men den der vom altså 

Anmeld

17. august 2010

maria_wlt

grube1984 skriver:

Hmm.. Øv.. Det sku jeg ha vist.. Så havde jeg gjort mig mere umage med at tabe mig dengang..
Da jeg blev gravid vejede jeg 82 kg.. Så det er vel omkring de 15 kg for meget eller sådan noget.. Jeg er ikk særlig høj..
Jeg tog omkring de 30 kg på.. Jeg ved det ikk præcist, da jeg sidst blev vejet inden fødslen var 1½ mdr før.. Og pt er jeg nede på de 82 igen..

Næsten det samme her.. Havde lige tabt mig til 72 kg (normalt vejede jeg 82 kg) Vægten stod ikke stille før 109 kg 

Det tog også hårdt på min mave. Den hænger ikke, men den strutter og har MANGE mærker.. Er personligt ligeglad med mærkerne, jeg vil bare at "the dunk" væk.. Jeg håber det sker ved at smide de sidste 10 kg, så jeg er på de normale 82 kg igen..

ps. (jeg er 183 høj så kg har nok sat sig lidt anderledes her)

Anmeld

17. august 2010

grube1984

BetinaTrold skriver:

det er nemlig det, og næsten uanset hvor godt man skjuler det, så føler man (eller jeg gør i hvert fald), at alle ens venner og kollegaer kan se og snakker om det bag ens ryg...

sådan har jeg det også.. Føler virkelig at jeg ikk kan skjule den vom.. eller vom og vom.. Den hænge-mave.. For føler den titter ud forneden hele tiden.. Øv..

Anmeld

17. august 2010

grube1984

TrineLærke skriver:

Ja det er sku trist - blød mave og strækmærker er også fint for mig, men den der vom altså 

Ja. min krop må gerne bære præg af at have født.. men hænge-maven er nu ikk nødvendig i den sammenhæng..

Anmeld

17. august 2010

grube1984

maria_wt skriver:

Næsten det samme her.. Havde lige tabt mig til 72 kg (normalt vejede jeg 82 kg) Vægten stod ikke stille før 109 kg 

Det tog også hårdt på min mave. Den hænger ikke, men den strutter og har MANGE mærker.. Er personligt ligeglad med mærkerne, jeg vil bare at "the dunk" væk.. Jeg håber det sker ved at smide de sidste 10 kg, så jeg er på de normale 82 kg igen..

ps. (jeg er 183 høj så kg har nok sat sig lidt anderledes her)

Ja, den dunk er bare ikk særlig charmerende.. En krop må gerne bære præg af graviditet og fødsel.. men men.. Der er altså grænser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.