Hængemave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.166 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. august 2010

grube1984

Hmm.. Nu er det 13 mdr siden min søn blev født, og jeg er så småt ved at prøve at affinde mig med, at min mave bare ikk blir kønnere at se på.. Den hænger og er bare en slasket tom pose nu..
Og er ret sikker på, det ikke kan trænes væk.. Det er jo overskudshud..
Nå, men vil høre, om der er andre end mig som er endt med sådan en mave?! Og dem som har.. Har i gjort noget ved det?? Hvis ja, hvorfor og hvad? Hvis nej, hvorfor ikke?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

grube1984

Og det skal da lige tilføjes, at jeg på ingen måde er stolt er da billeder eller af maven for den sags skyld..
Billederne er godt nok 4 mdr gamle, men den har ikk ændret sig

Anmeld

17. august 2010

Svei

Åh...det er bare ikek sjovt...tænker du skal tabe dig det du skal, og så kan det jo opereres væk... det måtte jeg gøre...

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Eva. skriver:

Åh...det er bare ikek sjovt...tænker du skal tabe dig det du skal, og så kan det jo opereres væk... det måtte jeg gøre...

Jeg har også planer om at tabe mig.. men kan godt se, at den kommer til at hænge mere af det faktisk
Og vi har da også herhjemme snakket om at få den overskydende hud opereret væk.. Dog vil jeg helst vente med det, indtil jeg har fået de børn, som vi gerne vil ha.. Det vil være lidt surt at få den opereret nu og den så kommer til at hænge igen, når vi får nr 2

Anmeld

17. august 2010

Ann.

Min mave ser også lidt sådan ud, dog ikke helt så slemt

Det er 10 mdr siden - men vi lige gået igang med baby nr. 2, så der bliver ikke gjort det vilde ved det lige nu, men overvejer at hvis det er værre efter nr. 2, så får jeg det overskydende hud fjernet.

Anmeld

17. august 2010

Svei

grube1984 skriver:

Jeg har også planer om at tabe mig.. men kan godt se, at den kommer til at hænge mere af det faktisk
Og vi har da også herhjemme snakket om at få den overskydende hud opereret væk.. Dog vil jeg helst vente med det, indtil jeg har fået de børn, som vi gerne vil ha.. Det vil være lidt surt at få den opereret nu og den så kommer til at hænge igen, når vi får nr 2

Præcis...men tror dog ikke det bliver så slemt hvis ikke man tager meget på eller har været for stor inden man blev gravid...men du skal bare ned på et bmi under 25 før de gør det og så ellers holde din vægt altid. så vigtigt at finde din idealvægt...

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Eva. skriver:

Præcis...men tror dog ikke det bliver så slemt hvis ikke man tager meget på eller har været for stor inden man blev gravid...men du skal bare ned på et bmi under 25 før de gør det og så ellers holde din vægt altid. så vigtigt at finde din idealvægt...

Aj.. Så hvis man var lidt overvægtig inden graviditet, så er der at maven kommer til at hænge bagefter?? Hvorfor har jeg ikk fået det at vide.. suk...

Anmeld

17. august 2010

Svei

grube1984 skriver:

Aj.. Så hvis man var lidt overvægtig inden graviditet, så er der at maven kommer til at hænge bagefter?? Hvorfor har jeg ikk fået det at vide.. suk...

Jo mere fedt jo mere udvider den sig....tror mere overvægt end graviditet der ødelægger ens hus...desværre...hvor meget har du vejet for meget? jeg tabte 30 kg og der var maven grim,...

Anmeld

17. august 2010

Ann.

grube1984 skriver:

Nej det er ikke grundet overvægt. Jeg var tynd og vejede ikke mere end 53 kilo før jeg blev gravid - men jeg blev mega stor og fik strækmærker over alt. Det er jo dit skind der strækker sig og det er klar at nogle har en strammere hud end andre og får flere strækmærker.

Anmeld

17. august 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Nej det er ikke grundet overvægt. Jeg var tynd og vejede ikke mere end 53 kilo før jeg blev gravid - men jeg blev mega stor og fik strækmærker over alt. Det er jo dit skind der strækker sig og det er klar at nogle har en strammere hud end andre og får flere strækmærker.

Ævervægt smadrer altså ens hud...så er man overvægtig OG gravid så giver man den jo lige en tand mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.