Hængemave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Ann.

Eva. skriver:

Ævervægt smadrer altså ens hud...så er man overvægtig OG gravid så giver man den jo lige en tand mere...

Selvfølgelig - men siger bare at det ikke nødvendigvis er pga. af overvægt at man får hængemave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Selvfølgelig - men siger bare at det ikke nødvendigvis er pga. af overvægt at man får hængemave

Nej, den bliver bare meget værre... som du selv skrev var din ikke så slem...og den her mave vil da sikkert også ændre sig når kun der er hud og ikke fedt...men det skal sikkert fjernes...hvis det da er vigtigt og man ikke kan leve med det der sker med kroppen...

Anmeld

17. august 2010

Plysbjørnen

grube1984 skriver:

Hmm.. Nu er det 13 mdr siden min søn blev født, og jeg er så småt ved at prøve at affinde mig med, at min mave bare ikk blir kønnere at se på.. Den hænger og er bare en slasket tom pose nu..
Og er ret sikker på, det ikke kan trænes væk.. Det er jo overskudshud..
Nå, men vil høre, om der er andre end mig som er endt med sådan en mave?! Og dem som har.. Har i gjort noget ved det?? Hvis ja, hvorfor og hvad? Hvis nej, hvorfor ikke?

Ja mig.. Jeg har bare ca dobbelt så meget af det som dig ...

Har dog tabt mig lidt (meget lidt) siden det billede blev taget, dog har det ommøbleret sig, dog ikke skindet det hænger der stadig plus lidt mere ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2010

Ann.

Eva. skriver:

Nej, den bliver bare meget værre... som du selv skrev var din ikke så slem...og den her mave vil da sikkert også ændre sig når kun der er hud og ikke fedt...men det skal sikkert fjernes...hvis det da er vigtigt og man ikke kan leve med det der sker med kroppen...

Ja nemlig - jeg er ihvertfald spændt på at se hvordan min ser ud efter 2. graviditet. Men har nu altid holdt rimelig øje med min vægt, så håber ikke det bliver alt for slemt 

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Eva. skriver:

Jo mere fedt jo mere udvider den sig....tror mere overvægt end graviditet der ødelægger ens hus...desværre...hvor meget har du vejet for meget? jeg tabte 30 kg og der var maven grim,...

Hmm.. Øv.. Det sku jeg ha vist.. Så havde jeg gjort mig mere umage med at tabe mig dengang..
Da jeg blev gravid vejede jeg 82 kg.. Så det er vel omkring de 15 kg for meget eller sådan noget.. Jeg er ikk særlig høj..
Jeg tog omkring de 30 kg på.. Jeg ved det ikk præcist, da jeg sidst blev vejet inden fødslen var 1½ mdr før.. Og pt er jeg nede på de 82 igen..

Anmeld

17. august 2010

Svei

grube1984 skriver:

Hmm.. Øv.. Det sku jeg ha vist.. Så havde jeg gjort mig mere umage med at tabe mig dengang..
Da jeg blev gravid vejede jeg 82 kg.. Så det er vel omkring de 15 kg for meget eller sådan noget.. Jeg er ikk særlig høj..
Jeg tog omkring de 30 kg på.. Jeg ved det ikk præcist, da jeg sidst blev vejet inden fødslen var 1½ mdr før.. Og pt er jeg nede på de 82 igen..

Tror også det handler om hvor smidig ens hud er...min mave blev også smadret, desværre...

Anmeld

17. august 2010

bullerbassen

Er bestemt heller ikke glad for min mave efter endt graviditet

Fik for 9 år siden tvillinger og blev voldsom stor, var i forvejen en bette nips.... Så her hænger maven også og ligner en der er gravid

Så har taget en beslutning om at det skal fjernes når pengene er sparet sammen ...

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Eva. skriver:

Tror også det handler om hvor smidig ens hud er...min mave blev også smadret, desværre...

ja, der er nok lidt der spiller ind...
Godt nok har jeg fået sindssygt mange strækmærker.. men dem har jeg det okay med.. Det er hænge-delen, som jeg bare ikke sys er køn..

Anmeld

17. august 2010

grube1984

BetinaTrold skriver:

Ja mig.. Jeg har bare ca dobbelt så meget af det som dig ...

Har dog tabt mig lidt (meget lidt) siden det billede blev taget, dog har det ommøbleret sig, dog ikke skindet det hænger der stadig plus lidt mere ...

Øv.. Men rart at se, der er andre som også har det problem.. har virkelig følt mig som den eneste..
Ingen andre "mødre" både fra min generation eller ældre, har det.. Så det har bare været øv at sku være sammen med andre... Pludselig kan man jo ikk ha ens eget "Normale" tøj på, da man nu skal tage hensyn til maven som ud forneden for det nu.. Øv.. suk

Anmeld

17. august 2010

grube1984

toboli skriver:

Er bestemt heller ikke glad for min mave efter endt graviditet

Fik for 9 år siden tvillinger og blev voldsom stor, var i forvejen en bette nips.... Så her hænger maven også og ligner en der er gravid

Så har taget en beslutning om at det skal fjernes når pengene er sparet sammen ...

Ja.. Tvillinger kræver lidt ekstra af en maveskind..
Jeg har intet imod at være blød på maven eller mine strækmærker.. Men den hænge-vom.. øv altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.