Kitty er i virkeligheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

otlitrom

line melias mor skriver:

en fantastisk historie.... men blev lige lidt bange da jeg læste overskriften,troede du ville skrive hun i virkeligheden var en mand eller sådan noget hihi godt det var positivt

held og lykke med projekt baby til jer begge

Jeg skraldgriner.. haha.. At jeg var en mand... Hmm, nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Ja jeg ved godt det er i morgen - sorry....har vist stadigt ammehjerne, som ikke kan lægge to og to sammen. He he....det er nemlig rigtigt - vi kan drikke os fulde, når vi bliver gamle. Jeg håber, at behandlingen kommer til at gå godt for jer begge to !!! Dejligt I kan støtte hinanden. Der er ingen, der forstår det bedre, en dem, som selv er i samme situation! 

Kram fra sydfyn

Du skal da ikke undskylde...

Ja, det må blive til portvin på plejehjemmet

Tak...

Anmeld

17. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Hvor er du sød!!

Det har simpelthen bare været en fantastisk hyggelig eftermiddag/aften, og vi har bare sludret og grinet, så tiden bare fløj afsted!!

Du er bare lige-til og virkelig dejligt selskab! Lige fra jeg fik øje på dig, så var dem bare "kram" og så kørte det, som om vi havde kendt hinanden i evigheder! Og Jan virker også som en rigtig rar fyr

Det er ikke sidste gang vi ses, og sludrer en hel regnvejrsdag væk. Du er jerteligt velkommen i Vejle til hver en tid!

Ja tiden er bare gået stærkt...

Havde helt glemt vores aftale om rødvin - men der kom vi vidst forsent, så som jeg skrev til lisbeth, så må det blive når ungerne skal i vuggestue eller noget

Jamen jeg føler jo vi kender hinanden, deler i hvert fald ting med dig som jeg ikke deler med mange andre

Jeg må komme til Vejle snart, og når Trine så har født og hun er klar til besøg må vi en tur i skoven (med maver TAK!)

Så jeg har lagt planer for vores fremtid - du ved lister

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

Zette skriver:

Det var da dejligt for jer

Lad venskabet blomstre.....

Jeg siger som Mia Maia - Jeg er også sikker på det vil blomstre

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg har lige fået en sms fra missekatten, hvor hun skriver, at Mia Maia er en SKØN pige  det er bare dejligt når det hele føles rigtig godt også i virkeligheden

Det føltes bare helt rigtigt, meget afslappet og hyggeligt... Dejlig eftermiddag. Og som Mia Maia har skrevet, så er du involveret i fremtidige planer Os med store maver, og dig med baby Juhl i vogn...

No stress, vi når det hele!

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Eeej.....jeg havde godt hørt, at I skulle mødes. Hvor HYGGELIGT altså :-) Og det kommer slet ikke bag på mig, at hun er lige så fantastisk, som du skriver 

DEJLIGT at I har hygget jer 

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg håber du ikke har snakket ørene helt af missekatten eller hun af dig. Hvor dejligt at det gik så godt, men det var vel at forvente med 2 så dejlige tøser som jer

Kan godt forstå at I har lyst til at gentage successen. Skulle I finde forbi Kbh må I jo også endelig sige til!

Tak søde ven! Jeg vil gerne nyde en iskaffe eller noget andet godt med dig (og evt. andre) i KBH's byliv! Det ville kun være hyggeligt!

Nu har jeg helt fuldstændig ferie, så nu vender jeg tilbage... Lover det

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja tiden er bare gået stærkt...

Havde helt glemt vores aftale om rødvin - men der kom vi vidst forsent, så som jeg skrev til lisbeth, så må det blive når ungerne skal i vuggestue eller noget

Jamen jeg føler jo vi kender hinanden, deler i hvert fald ting med dig som jeg ikke deler med mange andre

Jeg må komme til Vejle snart, og når Trine så har født og hun er klar til besøg må vi en tur i skoven (med maver TAK!)

Så jeg har lagt planer for vores fremtid - du ved lister

Ved hvad du mener! Du får også ting at vide som kun få andre ved... Men det er kun dejligt at vi kan have det så godt sammen, også IRL, nu hvor vi "kun" har skrevet sammen herinde! Det er en af de få ting vi kan takke barnløshedskampen for - at vi har fundet støtte og venskab i hinanden!

Anmeld

17. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Ved hvad du mener! Du får også ting at vide som kun få andre ved... Men det er kun dejligt at vi kan have det så godt sammen, også IRL, nu hvor vi "kun" har skrevet sammen herinde! Det er en af de få ting vi kan takke barnløshedskampen for - at vi har fundet støtte og venskab i hinanden!

Ja det skal man i hvert fald huske...

Og når det så snart lykkedes, så er der bare plus på alle kontoerne (undtagen dem i banken)...

Det er kvinder der holder sammen fordi de ved der er brug for det

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

Ja det skal man i hvert fald huske...

Og når det så snart lykkedes, så er der bare plus på alle kontoerne (undtagen dem i banken)...

Oh yes, banken bliver tømt Bare da vi snakkede om priserne for hormoner, og det måske ikke blev så dyrt, fik jeg julelys i øjnene og tænkte: hov, er det dér der bliver plads til en ny frakke/jakke i budgettet Jeg skal lære at fralægge mig jyden og forkæle mig selv.. Jeg tror måske du kan lære mig lidt

Præcis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.