Kitty er i virkeligheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

lisbethita

line melias mor skriver:

en fantastisk historie.... men blev lige lidt bange da jeg læste overskriften,troede du ville skrive hun i virkeligheden var en mand eller sådan noget hihi godt det var positivt

held og lykke med projekt baby til jer begge

he he Den var sjov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

oo

Mia Maia skriver:

Det er helt i orden. Så kan vi også hilse på baby Juhl...

Ja og have maver selv - så kan du belære os om næste skridt

Kunne godt forestille mig det er ved at være den tid hvor man bare gerne vil have den lille ud, eller hvordan? Er I helt klar?

Er Søren kommet hjem fra fædreaften?

vi var begge to med til fædreaften men vi er kommet hjem, vi var til jordemor bagefter, så det var 4 stive timer på en hård stol  jeg rykkede rundt som en 5-årig!!

vi er helt klar nu, men altså....jeg ved ikke om man kan blive helt helt klar inde i sit hoved  jeg siger stadig et lillebitte "fårk!" indeni når vi taler om at den kommer ud og skal bo her men det der med at nu begynder jeg virkelig at kunne mærke det i kroppen og bækkenet knager en anelse og jeg er så afsindig træt og sulten HELE tiden, men kan næsten ikke spise noget osv osv, det vil man gerne være foruden. 2. trimester er klart det fedeste (som Rosa også en gang skrev til mig)!! men glæd dig! det er så fantastisk og magisk at bære rundt på sit barn, jeg tror ikke der findes noget større.

og jeg glæder mig heeeeeelt vildt til at have to tykmavede damer på besøg hernede i skoven

Anmeld

17. august 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Eeej.....jeg havde godt hørt, at I skulle mødes. Hvor HYGGELIGT altså :-) Og det kommer slet ikke bag på mig, at hun er lige så fantastisk, som du skriver 

DEJLIGT at I har hygget jer 

Nååhh...

Nej vel, jeg var slet ikke heller ikke i tvivl...

Anmeld

17. august 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Nååhh...

Nej vel, jeg var slet ikke heller ikke i tvivl...

he he :-)

Jeg synes ordet "rødvin" blev nævnt, da hun fortalte I skulle mødes?? Så jeg troede I skulle pimpe lidt i aften. Men ja ok....man kan jo altså også godt drikke rødvin om dagen, he he !!

Ha en god aften 

Anmeld

17. august 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

vi var begge to med til fædreaften men vi er kommet hjem, vi var til jordemor bagefter, så det var 4 stive timer på en hård stol  jeg rykkede rundt som en 5-årig!!

vi er helt klar nu, men altså....jeg ved ikke om man kan blive helt helt klar inde i sit hoved  jeg siger stadig et lillebitte "fårk!" indeni når vi taler om at den kommer ud og skal bo her men det der med at nu begynder jeg virkelig at kunne mærke det i kroppen og bækkenet knager en anelse og jeg er så afsindig træt og sulten HELE tiden, men kan næsten ikke spise noget osv osv, det vil man gerne være foruden. 2. trimester er klart det fedeste (som Rosa også en gang skrev til mig)!! men glæd dig! det er så fantastisk og magisk at bære rundt på sit barn, jeg tror ikke der findes noget større.

og jeg glæder mig heeeeeelt vildt til at have to tykmavede damer på besøg hernede i skoven

Hmm, ikke helt logisk, og meget lang tid for en højgravid, er sikker på du ikke er den eneste der har desperat har forsøgt at finde sig til rette. 

Jeg tror ikke man bliver helt klar til fødsel eller til den omvæltning der kommer, men jeg tror det er en del af det - og nok også det der giver den følelse man ikke kan sætte ord på, men som alle får...

Ja, 1. trimester = bekymringer, kvalme og flere bekymringer

2. trimester - super flot mave og baby klargøring

3. trimester lidt for stor mave og lidt for lidt plads....

Eller sådan forestiller jeg mig...

Havde faktisk lige brug for at høre det er en fantastisk fornemmelse det med at bære på sit eget barn, tror der er gået lidt for adoption i mit hoved (har set mig sur på graviditet) - men er lige ved at være tilbage

Det kunne være det rene idyl...(fordi det er nede i skoven)

Anmeld

17. august 2010

MM1987

lisbethita skriver:

he he :-)

Jeg synes ordet "rødvin" blev nævnt, da hun fortalte I skulle mødes?? Så jeg troede I skulle pimpe lidt i aften. Men ja ok....man kan jo altså også godt drikke rødvin om dagen, he he !!

Ha en god aften 

Ja... det blev det også. Men Anna skal til samtale på klinikken i morgen, så vi kom forsent med hensyn til rødvinen... og jeg starter jo lige straks behandling, så vi er tilbage på den kedelige sti

Det må være når vi skal fejre at ungerne er kommet i vuggestue eller noget

Anmeld

17. august 2010

businesstigger

Jeg håber du ikke har snakket ørene helt af missekatten eller hun af dig. Hvor dejligt at det gik så godt, men det var vel at forvente med 2 så dejlige tøser som jer

Kan godt forstå at I har lyst til at gentage successen. Skulle I finde forbi Kbh må I jo også endelig sige til!

Anmeld

17. august 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Jeg håber du ikke har snakket ørene helt af missekatten eller hun af dig. Hvor dejligt at det gik så godt, men det var vel at forvente med 2 så dejlige tøser som jer

Kan godt forstå at I har lyst til at gentage successen. Skulle I finde forbi Kbh må I jo også endelig sige til!

Det kunne jeg godt have kommet til Men så er det godt hun ikke behøver ørerne herinde

Det skal vi huske

Anmeld

17. august 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Ja... det blev det også. Men Anna skal til samtale på klinikken i morgen, så vi kom forsent med hensyn til rødvinen... og jeg starter jo lige straks behandling, så vi er tilbage på den kedelige sti

Det må være når vi skal fejre at ungerne er kommet i vuggestue eller noget

Ja jeg ved godt det er i morgen - sorry....har vist stadigt ammehjerne, som ikke kan lægge to og to sammen. He he....det er nemlig rigtigt - vi kan drikke os fulde, når vi bliver gamle. Jeg håber, at behandlingen kommer til at gå godt for jer begge to !!! Dejligt I kan støtte hinanden. Der er ingen, der forstår det bedre, en dem, som selv er i samme situation! 

Kram fra sydfyn

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

mindst lige så dejlig som herinde...

Jeg har lige haft en rigtig dejlig eftermiddag med Anna. Hun kom her til Odense til frokost (kl. 14) og vi brugte 3 timer på at sidde og spise, eller rettere snakke. Og som forventet gik snakken bare rigtig godt...

Det er bare rigtig dejligt at tænke på at man ikke kun har en hjemmeside fuldt med skønne kvinder, men at man også har dem derude

Det er i hvert fald ikke sidste gang vi ses, og forhåbentlig ses vi snart med store maver...

Hvor er du sød!!

Det har simpelthen bare været en fantastisk hyggelig eftermiddag/aften, og vi har bare sludret og grinet, så tiden bare fløj afsted!!

Du er bare lige-til og virkelig dejligt selskab! Lige fra jeg fik øje på dig, så var dem bare "kram" og så kørte det, som om vi havde kendt hinanden i evigheder! Og Jan virker også som en rigtig rar fyr

Det er ikke sidste gang vi ses, og sludrer en hel regnvejrsdag væk. Du er jerteligt velkommen i Vejle til hver en tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.