Kitty er i virkeligheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
37 svar
0 synes godt om
17. august 2010

MM1987

mindst lige så dejlig som herinde...

Jeg har lige haft en rigtig dejlig eftermiddag med Anna. Hun kom her til Odense til frokost (kl. 14) og vi brugte 3 timer på at sidde og spise, eller rettere snakke. Og som forventet gik snakken bare rigtig godt...

Det er bare rigtig dejligt at tænke på at man ikke kun har en hjemmeside fuldt med skønne kvinder, men at man også har dem derude

Det er i hvert fald ikke sidste gang vi ses, og forhåbentlig ses vi snart med store maver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Jeg har lige haft en rigtig dejlig eftermiddag med Anna. Hun kom her til Odense til frokost (kl. 14) og vi brugte 3 timer på at sidde og spise, eller rettere snakke. Og som forventet gik snakken bare rigtig godt...

Det er bare rigtig dejligt at tænke på at man ikke kun har en hjemmeside fuldt med skønne kvinder, men at man også har dem derude

Det er i hvert fald ikke sidste gang vi ses, og forhåbentlig ses vi snart med store maver...

Det var da dejligt for jer

Lad venskabet blomstre.....

Anmeld

17. august 2010

line melias mor

en fantastisk historie.... men blev lige lidt bange da jeg læste overskriften,troede du ville skrive hun i virkeligheden var en mand eller sådan noget hihi godt det var positivt

held og lykke med projekt baby til jer begge

Anmeld

17. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Det var da dejligt for jer

Lad venskabet blomstre.....

Tak Det er jeg sikker på det vil...

Anmeld

17. august 2010

MM1987

line melias mor skriver:

en fantastisk historie.... men blev lige lidt bange da jeg læste overskriften,troede du ville skrive hun i virkeligheden var en mand eller sådan noget hihi godt det var positivt

held og lykke med projekt baby til jer begge

Ja, jeg var også lige ved at fortryde jeg skrev sådan, men synes det varlidt sjovt - og jeg kommer jo hurtigt til pointen - at hun er rigtig sød og lige præcis den hun giver sig ud for at være

Anmeld

17. august 2010

oo

jeg har lige fået en sms fra missekatten, hvor hun skriver, at Mia Maia er en SKØN pige  det er bare dejligt når det hele føles rigtig godt også i virkeligheden

Anmeld

17. august 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg har lige fået en sms fra missekatten, hvor hun skriver, at Mia Maia er en SKØN pige  det er bare dejligt når det hele føles rigtig godt også i virkeligheden

Ej hvor dejligt at høre...

Vi har aftalt at hun må komme herover igen, og så kører vi ned til dig i skoven 

Anmeld

17. august 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ej hvor dejligt at høre...

Vi har aftalt at hun må komme herover igen, og så kører vi ned til dig i skoven 

hæhæ, ja! gør endelig det, men giv mig lige et halvt år eller noget, jeg synes det her graviditet er ved at være noget tungt noget så kan jeg sidde og fortælle jer om fødslen når I selv er gravide også jo

Anmeld

17. august 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

hæhæ, ja! gør endelig det, men giv mig lige et halvt år eller noget, jeg synes det her graviditet er ved at være noget tungt noget så kan jeg sidde og fortælle jer om fødslen når I selv er gravide også jo

Det er helt i orden. Så kan vi også hilse på baby Juhl...

Ja og have maver selv - så kan du belære os om næste skridt

Kunne godt forestille mig det er ved at være den tid hvor man bare gerne vil have den lille ud, eller hvordan? Er I helt klar?

Er Søren kommet hjem fra fædreaften?

Anmeld

17. august 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Eeej.....jeg havde godt hørt, at I skulle mødes. Hvor HYGGELIGT altså :-) Og det kommer slet ikke bag på mig, at hun er lige så fantastisk, som du skriver 

DEJLIGT at I har hygget jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.