Mavsen før & efter fødsel :-) - billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Tina2

Super lækkert!!! Og flot med vægten!

Jeg er pt i uge 38 og har taget 2½ kg på, hvilket er mindre end de andre gange.... Der har jeg tabt mig ret hurtigt, tog 25 kg på første gang og havde tabt mig 30 kg da min datter var knap 4 mdr og sidst tog jeg hele 31 kg på, havde tabt de 22 kg efter 9 uger og alle 31 kg da min søn var 9 mdr.....

Så HÅBER der ikke skal mere end 8-9 uger til denne gang!!!!! Har lige købt et par super fede læderbukser, så jeg SKAL af med alle kg'ene ;-) Og så sku jeg gerne lige af med ca 5 kg mere for det rykker sgi lidt rundt på det hele når man har været gravid flere gange;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

K&S

Zafir skriver:

Det er også min plan. Jeg havde desværre lidt mistet troen på min krop osv. efter alt det med spunken og min sa... Så jeg havde ikke rigtig overskud til at tage mig af min krop. Så jeg var nået op i en str 40-42... Og det er bare lidt for meget til mig, fordi resten af mig ikke er særlig stor...

Så jeg vil rigtig gerne tilbage i en stabil str. 38 og det tror jeg er muligt, når jeg ikke har så meget at kæmpe med nu her. Så skal jeg bare lige ned på de dersens 63-65 kg Det må kunne lade sig gøre, når jeg kun vejer 76 kg nu

Held og lykke med det  jeg vil gerne ned og veje ca. 60 kilo - jeg er ikke særlig høj, så kommer let til at se meget buttet ud...!

Jeg vejede 74 kilo, den dag vandet gik - og da vi kom hjem fra hospitalet 6 dage efter sagde vægten 66 kilo - så jeg tror helt bestemt også, der er håb for dig

Anmeld

31. august 2010

K&S

Carina1984 skriver:

ja syns jeg også selv... nu vil jeg bare SÅ gerne af med de sidste kg og strammes op. syns bare ik det har været nemt at få tid og oversku til at træne med en lille en på slæb :-(

Nej, det kan jeg forestille mig...! Jeg glemmer helt at spise fordi lillemanden fylder så meget herhjemme  

Anmeld

31. august 2010

K&S

Tina2 skriver:

Super lækkert!!! Og flot med vægten!

Jeg er pt i uge 38 og har taget 2½ kg på, hvilket er mindre end de andre gange.... Der har jeg tabt mig ret hurtigt, tog 25 kg på første gang og havde tabt mig 30 kg da min datter var knap 4 mdr og sidst tog jeg hele 31 kg på, havde tabt de 22 kg efter 9 uger og alle 31 kg da min søn var 9 mdr.....

Så HÅBER der ikke skal mere end 8-9 uger til denne gang!!!!! Har lige købt et par super fede læderbukser, så jeg SKAL af med alle kg'ene ;-) Og så sku jeg gerne lige af med ca 5 kg mere for det rykker sgi lidt rundt på det hele når man har været gravid flere gange;-)

Hold da op, det er gået hurtigt de andre gange - og super lækkert at du ikke har taget mere på endnu denne gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.