Mavsen før & efter fødsel :-) - billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

K&S

eliasogmor skriver:

lidt blær herfra... næsten inden jeg fødte og efterbillede 2,5 år efter..men sommeren efter elias blev født var den næsten flad...

tog 25 kg på....

Hold da op, det er godt gået - jeg tror nu aldrig, min krop bliver så lille, men jeg tror heller ikke, det ville passe til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
K&S skriver:

Tak tak  og nej, jeg har intet gjort for det...! Jeg tabte næsten 10 kilo i løbet af de første 4½ måned af graviditeten pga. kvalme - og nåede ikke at tage alle 10 på igen - og så mistede jeg helt min søde tand, så spiste frugt istedet for slik - det har nok også været med til at holde vægten nede

Anton vejede 2914 gr.

Jeg har bare ikke haft super meget appetit... også det at manden er holdt op med at drikke cola i hverdagen, så får jeg heller ikke drukket ret meget cola... og det tror jeg faktisk også har battet noget

Manden har jo tabt 10 kg over sommeren   Uden at gøre andet end, at holde sig fra 1½-2 liter cola om dagen KANON mand.

Men jeg har ikke tabt mig under graviditeten, bare ikke taget så meget på

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

K&S skriver:

Hold da op, det er godt gået - jeg tror nu aldrig, min krop bliver så lille, men jeg tror heller ikke, det ville passe til mig

og jeg er drøn stolt....men ikke en sund slankning.. fik simpelthen ikke nok mad efter hans fødsel...

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

Første billed var 2 dage før jeg fødte og andet billed er 1 uge efter jeg havde født.
Har desværre stadig for meget på maven her 10 mdr efter :-( hulk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

K&S

Carina1984 skriver:

Første billed var 2 dage før jeg fødte og andet billed er 1 uge efter jeg havde født.
Har desværre stadig for meget på maven her 10 mdr efter :-( hulk

SUPER flot

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

K&S skriver:

SUPER flot

Tak det var nok 'bare' de 4 kg baby der kom ud :-D

Anmeld

30. august 2010

K&S

Zafir skriver:

Jeg har bare ikke haft super meget appetit... også det at manden er holdt op med at drikke cola i hverdagen, så får jeg heller ikke drukket ret meget cola... og det tror jeg faktisk også har battet noget

Manden har jo tabt 10 kg over sommeren   Uden at gøre andet end, at holde sig fra 1½-2 liter cola om dagen KANON mand.

Men jeg har ikke tabt mig under graviditeten, bare ikke taget så meget på

Ja, det er vildt, hvor meget der ryger på sidebenene af sodavand  men skønt at du ikke har taget mere på, der er jo ikke længe til termin...! Så er der mindre at kæmpe med bagefter  jeg glæder mig meget over, at jeg faktisk vejer 10 kilo mindre nu end da jeg blev gravid i november 2009

Anmeld

30. august 2010

K&S

Carina1984 skriver:

Tak det var nok 'bare' de 4 kg baby der kom ud :-D

Hihi, det kan godt være - men det er alligevel vildt så stor forskel, der kan være fra før til efter

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
K&S skriver:

Ja, det er vildt, hvor meget der ryger på sidebenene af sodavand  men skønt at du ikke har taget mere på, der er jo ikke længe til termin...! Så er der mindre at kæmpe med bagefter  jeg glæder mig meget over, at jeg faktisk vejer 10 kilo mindre nu end da jeg blev gravid i november 2009

Det er også min plan. Jeg havde desværre lidt mistet troen på min krop osv. efter alt det med spunken og min sa... Så jeg havde ikke rigtig overskud til at tage mig af min krop. Så jeg var nået op i en str 40-42... Og det er bare lidt for meget til mig, fordi resten af mig ikke er særlig stor...

Så jeg vil rigtig gerne tilbage i en stabil str. 38 og det tror jeg er muligt, når jeg ikke har så meget at kæmpe med nu her. Så skal jeg bare lige ned på de dersens 63-65 kg Det må kunne lade sig gøre, når jeg kun vejer 76 kg nu

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

K&S skriver:

Hihi, det kan godt være - men det er alligevel vildt så stor forskel, der kan være fra før til efter

ja syns jeg også selv... nu vil jeg bare SÅ gerne af med de sidste kg og strammes op. syns bare ik det har været nemt at få tid og oversku til at træne med en lille en på slæb :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.