Mavsen før & efter fødsel :-) - billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.632 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. august 2010

K&S

Jeg bliver lige nødt til at dele disse billeder med jer  FB´en er også snart klar - der bliver skrevet på den, når tiden er der...!

Her er det sidste billede af mavsen - taget ca. 12 timer før Anton kom til verden (38+0) + det første billede af mavsen uden lillemanden indeni - taget ca. 1½ døgn efter fødslen...! Det er jo vildt, så stor forskel, der er

Vægten nåede op på ca. 74 kg. inden fødslen og er allerede nede på ca. 66 kg. - kun 14 dage efter fødslen...! Det er jo fantastisk - især fordi jeg vejede 76 kg., da jeg blev gravid i november  hvem ville have troet, at man kunne tabe sig af en graviditet FANTASTISK...!

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

ivfmarie

Sejt! Sådan der ser min mave ud nu, og det er endda 3 år siden min sidste graviditet

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Vildt hvor meget der sker på så kort tid....

Min hænger bare nu.. og det er 13 mdr siden vores søn kom til verden.. en flad pose.. suk..

Anmeld

26. august 2010

K&S

ivfmarie skriver:

Sejt! Sådan der ser min mave ud nu, og det er endda 3 år siden min sidste graviditet

Hihi, jeg ved jo heller ikke, hvor længe mavsen bliver ved at være der  men lige nu glæder jeg mig bare...!

Anmeld

26. august 2010

K&S

grube1984 skriver:

Vildt hvor meget der sker på så kort tid....

Min hænger bare nu.. og det er 13 mdr siden vores søn kom til verden.. en flad pose.. suk..

Hihi, jeg ved jo heller ikke, hvor længe mavsen bliver ved at være der  men lige nu glæder jeg mig bare...!

Anmeld

29. august 2010

grube1984

K&S skriver:

Jeg håber inderligt for dig, at du ikk får slapt maveskind og overskudshud.. Det er bare ikke charmernede..!
Jeg har intet imod blød mave eller strækmærker, men en hængevom er bare ikke køn

Anmeld

30. august 2010

K&S

grube1984 skriver:

Jeg håber inderligt for dig, at du ikk får slapt maveskind og overskudshud.. Det er bare ikke charmernede..!
Jeg har intet imod blød mave eller strækmærker, men en hængevom er bare ikke køn

Hihi, det håber jeg heller ikke  jeg er også sluppet helt for strækmærker, så det er jo FANTASTISK...!

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke...!! Jeg er også ret spændt. Fordi jeg kun har taget 6 kg på... Mmm... Så jeg håber jo på at kunne være i en ren str. 38 bagefter og få mig en fin grundform, som je gkan holde vedlige når jeg starter på arbejde igen

Har du gjort noget for det? Eller er det kun 'baby' du har tabt?

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

lidt blær herfra... næsten inden jeg fødte og efterbillede 2,5 år efter..men sommeren efter elias blev født var den næsten flad...

tog 25 kg på....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

K&S

Zafir skriver:

Tillykke...!! Jeg er også ret spændt. Fordi jeg kun har taget 6 kg på... Mmm... Så jeg håber jo på at kunne være i en ren str. 38 bagefter og få mig en fin grundform, som je gkan holde vedlige når jeg starter på arbejde igen

Har du gjort noget for det? Eller er det kun 'baby' du har tabt?

Tak tak  og nej, jeg har intet gjort for det...! Jeg tabte næsten 10 kilo i løbet af de første 4½ måned af graviditeten pga. kvalme - og nåede ikke at tage alle 10 på igen - og så mistede jeg helt min søde tand, så spiste frugt istedet for slik - det har nok også været med til at holde vægten nede

Anton vejede 2914 gr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.