:(((((((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Diana...

Zette skriver:

Der er sådan nærmest hevet i dem.... argh svært at forklare... Hun har ikke feber eller er pyller.... Hmmm ÆÆÆÆÆÆÆV altså!

Jeg får kun loppebid på benene men mange. 

hmm ja jeg har ikke flere gæt øv øv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

smokin

Diana... skriver:

Jeg får kun loppebid på benene men mange. 

hmm ja jeg har ikke flere gæt øv øv. 

Hrmmm.... jeg må prøve at være tålmodig! feber eller hvis de breder sig... så må vi køre til hospitalet iaften...

Anmeld

17. august 2010

quar20

Ja altså jeg har lige været ved lægen med vores dreng han er 18 måneder...!!

Et godt huskeråd er hvis du trykker på en af knopperne, også slipper fingere.. forvinder knoppen så og kommer igen? - Hvis knoppen forsvinder er det ikke "alvorligt".. Så kan det være varmeknopper, små myggestik, MEN ved voreds søn fik han konstateret - hold fast - vandvorter..!! Har ALDRIG nogensinde hørt om det men det starter med en lille rød knop, som så vokser lidt. På nogle børn vokser de RIGTIG meget..!! De sidder tit i ansigtet på arme og på ben og på ryggen ved bleen..!! Når de ikke er udvilket til en "fedtknop ligende" vorte kan man intet gøre andet end at have end at spritte ens hænder af osv.. De kan have bakterien i kroppen i op til 7 år..!!

Det smitter rigtig meget - men alligevel må de godt komme i dp-vuggestue eller omgåes andre børn..!! Bliver de til sådan en "fedtknop" ligende vorte så skal man til hudlæge og have dem frosset..!!

Prøv du at tage til lægen og få dem undersøgt..!

Anmeld

17. august 2010

smokin

Mikkelmusen skriver:

Måske er det alligevel skoldkopper, de er bare ikke så store endnu...

Det er bare så mange år siden jeg har haft skoldkopper... så kan dårligt huske hvordan de ser ud... men de væsker ikke... og er heller ikke sådan "byld"-agtige..

Anmeld

17. august 2010

twinboys

ja gad vide hvad det er... måske en virus...

Majbritt

Anmeld

17. august 2010

LouiseNielsen

Din svigersøn har dem faktisk også!

Jeg holder fast ved at han ikke er ked af det, har feber eller klør i dem og så længe han ik gør nogen af de ting er jeg ik nervøs.....

Anmeld

17. august 2010

Mikkelmusen

Zette skriver:

Det er bare så mange år siden jeg har haft skoldkopper... så kan dårligt huske hvordan de ser ud... men de væsker ikke... og er heller ikke sådan "byld"-agtige..

Men der går jo også lidt før de væsker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.