:(((((((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.126 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. august 2010

smokin

Hvad er det? har lige opdaget det på prinsessen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lady Marion <3

For mig ligner det varme eller hormon knopper  Jeg kiggede mere på hendes negle , da det så ud som om hun havde negle lak på

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Zette skriver:

Hvad er det? har lige opdaget det på prinsessen....

Hold lige øje med det - det ligner lidt varmeknopper men de er godt nok store syntes jeg... har du skiftet vaskepulver eller noget...

Hvad med skoldkopper ... hold øje med om der kommer flere de næste timer og om der kommer små blære på...

Knus Pia.

Anmeld

17. august 2010

smokin

Muffi . skriver:

For mig ligner det varme eller hormon knopper  Jeg kiggede mere på hendes negle , da det så ud som om hun havde negle lak på

haha de vokser som ukrudt .... ordner dem skam ofte kunne være jeg skulle gøre det igen...

Anmeld

17. august 2010

smokin

Pia. skriver:

Hold lige øje med det - det ligner lidt varmeknopper men de er godt nok store syntes jeg... har du skiftet vaskepulver eller noget...

Hvad med skoldkopper ... hold øje med om der kommer flere de næste timer og om der kommer små blære på...

Knus Pia.

de er altså meget store og de andre varme knopper hun har haft var anerledes....

Anmeld

17. august 2010

Low

Jeg synes også at det ligner varme/homon knopper .

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Jeg synes de meget store til hormon knopper men ved selvfølgelig ikke hvor store de kan blive men Lucas var sådan nogen små bitte nogen det samme med varme knopper. 

Altså jeg tænker skoldkopper synes det ligner rigtig meget Lucas skoldkopper. 

Anmeld

17. august 2010

NessaXenia

ligner varmeknopper..

btw; waaauw en lækkermås du har dig

Anmeld

17. august 2010

Hansen97

Har I hund eller kat?? Loppebid måske??

Anmeld

17. august 2010

Diana...

112233 skriver:

Har I hund eller kat?? Loppebid måske??

Nåå ja for pokker da sådan ser mine ben da ud når mine katte en gang i mellem får lopper. 

Hov men er det ikke noget med at de ikke er i ansigtet kun på ben og arme det mener jeg min dyrlæge sagde men er selvfølgelig ikke sikker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.