:(((((((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Pia.

112233 skriver:

Har I hund eller kat?? Loppebid måske??

sjovt det slog mig lige og ville gå ind og skrive det (du kom først ) men omvendt så plejer loppebid at sidde som tre små prikker sammen... hmmm.. hvad pokker kan det så være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

sjovt det slog mig lige og ville gå ind og skrive det (du kom først ) men omvendt så plejer loppebid at sidde som tre små prikker sammen... hmmm.. hvad pokker kan det så være..

Nej ikke altid jeg bliver meget angrebet af det når en af vores dyr en gang i mellem får det og jeg får dem over alt på benene. 

Men er det ikke noget med de ikke bider i hoved? men kun ben og arme? 

Anmeld

17. august 2010

quity

Jeg tænker også loppebid. De kan sagtens bide andre steder end kun arme og ben.

eller små myggestik der ik er hævet

Anmeld

17. august 2010

Koen.

zette, jeg har lavet en tråd ,19 år og børnesygdomme, der har jeg taget et billede af en af dem jeg havde allerførst, for synes det ligner skoldkopper, men svært at se på afstand Krydser fingre for det bare er varme knopper

Anmeld

17. august 2010

wamse

Jeg synes umiddelbart at det ligner skoldkopper ret meget

Anmeld

17. august 2010

SiLiMiMa

maia har lige haft nøjagtig magen til på benene - 4 røde knopper...

jeg tror på lopper, da vores katte har dem....ups glemte at købe loppemiddel til dem, som de sku ha haft for over en måned siden

maia's er ved at gå væk nu, selvom hun fik kradset hul på dem

det er ca 2 uger siden, det "startede"...

heise

Anmeld

17. august 2010

smokin

wamse skriver:

Jeg synes umiddelbart at det ligner skoldkopper ret meget

Jeg har lige haft besøg af en fra min familie der har 5 unger, og som jeg mener bør være dækket godt ind med viden. Hun siger at det ikke er skoldkopper og at det i hvert fald heller ikke er varmeknopper.

Når man kører fingeren over er de sådan lidt ud af huden... giver det mening? De væsker ikke eller noget? Og hun kløer heller ikke i dem... endnu

Synes det er så synd... nu var hun lige ved at blive så fin igen efter alt det arp....

Anmeld

17. august 2010

smokin

quity skriver:

Jeg tænker også loppebid. De kan sagtens bide andre steder end kun arme og ben.

eller små myggestik der ik er hævet

De er kun på den ene arm og på kinden og øret.... ville lopperne så ikke bide over det hele?

Anmeld

17. august 2010

smokin

Der er sådan nærmest hevet i dem.... argh svært at forklare... Hun har ikke feber eller er pyller.... Hmmm ÆÆÆÆÆÆÆV altså!

Anmeld

17. august 2010

Mikkelmusen

Måske er det alligevel skoldkopper, de er bare ikke så store endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.