Brugt tøj...hvomange køber det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

SiLiMiMa

Køber aldrig brugt tøj til mine børn - hvis deres er brugt, er det når jeg har FÅET det af andre.

Sælger heller aldrig deres tøj... det der er pænt nok, forærer jeg til min brors børn og resten giver jeg til genbrug eller smider ud.

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

bullerbassen

Både og :-) Køber både brugt og en masse nyt  køber hvis gerneralt ALT for meget tøj ... hi hi man har vel shopping gen

Handler ofte på Trendsales - kan godt lide brugervurdering, da jeg desværre er blevet skuffet et par gange andre steder. Har handlet herinde et par gange & på min mave. dk . Eller gulgratis / DBA

Anmeld

17. august 2010

Lunae

Jeg elsker at købe tøj til lillepigen (som først melder sin ankomst om 9 dage) Jeg køber både nyt og brugt. Når jeg køber brugt kan det både være herinde, på Trendsales eller gul og gratis. Sommetider køber jeg også brugt på loppemarkeder! Tøjet er ofte så godt som nyt og så bare væsentlig billigere end hvis jeg skulle have det fra nyt

Anmeld

17. august 2010

*A*

Jeg har begge dele - dog langt mere nyt tøj end brugt. Jeg er da faldet over noget pænt brugt tøj herinde og en enkelt ting på Trendsales. Eftersom jeg er sygemeldt pga. bækkenløsning, så er der gået lidt sport i at finde gode brugte ting til en god pris - skal jo have tiden til at gå med noget indtil drengene kommer...

Anmeld

17. august 2010

anmaj

jeg har næsten ikke købt noget nyt til min søn. jeg har så sent som i weekenden købt en pose blandet brugt tøj i str. 86 (kan han bruge til vinter). jeg har faktisk kun købt ivia dba.dk og guloggratis.dk.... og har udelukkende købt poser med mere end 1 ting. det skal jo også kunne betale sig at køre efter det .

ALDRIG haft problemer.

Anmeld

17. august 2010

Mira0911

Vi giver et mindre beløb til min svigerinde for et par sække tøj fra hendes piger... Er ikke særlig god til TS og heller ikke genbrugs butikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.