Brugt tøj...hvomange køber det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

lisbethita

Både og :-) Jeg køber begge dele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har købt lidt brugt igennem tiderne, men har haft nogle trælse oplevelser med det, og stoppede så igen (tøjet var i langt dårligere stand end sælgerne skrev).

Men jeg er pt. på jagt efter noget tøj, da jeg er forelsket i noget af det gamle Holly's, som min datter også havde da hun var mindre - så jeg håber at få nogle gode oplevelser med det igen!

Anmeld

17. august 2010

Dictes mor

Jeg køber brugt tøj, faktisk har den lille dame stort set kun brugt tøj, på den måde kan jeg få det tøj jeg helst vil have til hende, det havde jeg ellers ikke råd til.

Anmeld

17. august 2010

Mor-til-asta-09

Jeg køber brugt tøj til Asta.. Både herinde og på trendsales.. Og kan KLART anbefale det.. Jeg køber både store kasser og enkelttøj

Anmeld

17. august 2010

Sky

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg køber masser af brugt tøj  - Og jeg er STOLT af at spare og alligevel få en super kvalitet! - så kan vi nemlig bruge pengene på andre lækre ting som vi også synes at vi og vores datter fortjener!

Jeg køber primært på DBA eller herinde og jeg har endnu aldrig følt mig snydt!

Anmeld

17. august 2010

twinboys

Hejsa jeg køber aldrig brugt tøj til drengene og har aldrig gjort det... Men jeg sælger alt deres brugte tøj...

Majbritt

Anmeld

17. august 2010

wamse

Jeg køber masser af brugt mærketøj på qxl.

Anmeld

17. august 2010

Muffinmus

Jamen jeg ELSKER det, man spara gode penge og får god kvalitet, kan de være bedre:-)

Vil 100 gange heller købte lettere brugt kvalitetstøj end at give det samme for Føtex nye tøj:-) Så jeg er klart fan af det, men køber nu også tiot sprit nyt lækkert tøj. Det skifter meget, men generelt synes jeg tit man kan gøre et godt køb af nye varer eller næsten nye varer på nettet.

Anmeld

17. august 2010

LulaBy

Jeg har ikke rigtig haft mod på at købe brugt tøj over nettet, men har købt en del i fysiske butikker. Der ligger nogle super lækre på Østerbro i københavn, hvis man kommer der forbi.

Den Blå Ballon

og Greibe og Kumari i Nordre Frihavnsgade

Jeg har faktisk også købt en del i rødekors o.lign. De har tit nogle rigtig fine ting til ingen penge.

Kh, Maria

ZUIZUI - Online shopping center for tøj og unika til børn.

Anmeld

17. august 2010

MoarViborg

Jeg har købt RIGTIG meget brugt tøj på Trendsales til min datter!

Men jeg har aldrig sat mine ben i en Røde Kors forretning, tror faktisk aldrig jeg kunne drømme om at købe mit brugte tøj i sådan en butik, hvorfor ved jeg ikke.. kan jo egentlig godt se det virker lidt snobbet, når det jo i sidste ende må være lige fedt om det er købt brugt på nettet eller i en forretning på gaden! hmm.. Måske det er den der lugt af "gammelt" der ofte hænger lidt i tøj og ting fra genbrugsbutikkerne der holder mig på afstand?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.