Brugt tøj...hvomange køber det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Gustavsmor

Jeg er så nysgerrig efter at vide hvor mange der køber brugt tøj til børnene?? Og hvor henne på nettet køber I???

Jeg har ikke købt brugt tøj til mine unger...endnu! Har lige været inde og kigge og der er jo faktisk rigtig mange fine ting...så det kunne være man skulle prøve det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

oo

jeg gør  og jeg har faktisk udelukkende brugt damerne herinde på baby.dk og har aldrig haft en dårlig oplevelse

Anmeld

17. august 2010

Davidsen87

Jeg finder kanon meget fint brugt tøj på TRENDSALES

Anmeld

17. august 2010

Svenne

Jeg kan så meget anbefale dig TRENDSALES!!

Jeg har også altid været meget skeptisk med at købe brugt tøj, men efter jeg har fået min søn og opdaget, hvor få gange, man når at bruge hver sæt tøj, er jeg blevet enig med mig selv om, at det sgu er ok at købe tøj, der er brugt få gange.

Men men men... det skal lige siges, at man også kan finde utrolig meget tøj på trendsales, som ikke er brugt, hvor mærket stadig sidder på!

Knus Svenne - som netop i dag har købt et par Småfolk bukser (nye), stofbleer (nye), en Ej Sikke Lej body og en Molo heldragt på TRENDSALES - billigere end jeg ville kunne have købt tøj i Føtex (hvilket er ganske udemærket - men hvem vil ikke hellere have mærketøj, hvis det er lige så billigt )

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Jeg køber alle de lækre mærker på trendsale   Lige købt sprit ny ticket to heaven flyverdragt derinde for 250 kr

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Jeg gør ikke hvorfor ved jeg ikke nok fordi jeg bange for hvad jeg får ha ha. Og så kan jeg ikke finde ud af den skide trend et eller andet side hi hi 

Anmeld

17. august 2010

Trine-jk

Vi køber kun brugt tøj og hvis det er nyt så på HM. Jeg har aldrig købt på Trendsales men har en del veninder som anbefaler det.

Anmeld

17. august 2010

Low

Jeg har begge dele, både nyt og brugt og jeg må ærligt indrømme at jeg tager mig selv i at give ham det nyeste på først

Anmeld

17. august 2010

TbCp

Stort set alt Livas tøj købes på Trendsales... og så er der en herinde der har tvillinger som er knap et år ældre end Liva, hende har jeg også købt rigtig meget tøj af.

Jeg elsker nogle af de dyrere mærker, men må indrømme at jeg bliver for nærrig når jeg ser hvad det koster fra nyt

Anmeld

17. august 2010

Low

Low skriver:

Jeg har begge dele, både nyt og brugt og jeg må ærligt indrømme at jeg tager mig selv i at give ham det nyeste på først

Det brugte tøj køber jeg i mødrehjælpen på jærgersborggade i københavn .. det er MEGET billigt der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.