Har ægget sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Rockertand

Maalene skriver:

Taaak

Men det var falsk alarm - tog en ny test tirsdag for at være SIKKER, og så var den negativ og i dag kom min mens - snøøøft

Den var ellers positiv, ingen tvivl om det, men de kan åbenbart godt vise falsk positiv

Vi må op på hesten igen og krydse fingre for de to
magiske streger er der i næste måned

Er du sikker på, at alt dit HCG var ude af kroppen? Mange har rest-HCG i kroppen i rigtig mange uger efter en abort, og det vil stadig slå ud på en graviditetstest - derfor skal man følges med blodprøver for at se, at HCG'en falder til under 5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maalene

Rockertand skriver:

Er du sikker på, at alt dit HCG var ude af kroppen? Mange har rest-HCG i kroppen i rigtig mange uger efter en abort, og det vil stadig slå ud på en graviditetstest - derfor skal man følges med blodprøver for at se, at HCG'en falder til under 5.

Det er en gammel tråd fra august tror jeg - lige inden PB blev sat igang

Men har godt hørt man har HCG i kroppen lang tid efter, testede først negativt 3 uger efter den kirurgiske abort - men der var den også FULDSTÆNDIG negativ, så når den bliver positiv igen, er det fordi der ligger et dejligt spir derinde

Men tak for rådet, selvom det var lidt outdatet, heller ikke nemt når de gamle tråde bliver hevet op

Anmeld

1. december 2010

Maalene

Tikkimus skriver:

Hejsa..

Jeg er ny har på siden, men har læst alle Jeres indlæg vedrørende om ægget har sat sig fast.

Jeg ved ikke helt om det var det jeg mærkede lørdag nat da jeg vågnede med en mega mavepine som dog også forsvandt igen samt kvalme som jeg har haft siden og som begyndte onsdag i sidste uge og kan også stadig få ondt i begge sider.

Jeg er i behandlig og fik sat et super æg op mandag i sidste uge.

Sygeplejesken mener dog at kvalmen skyldes Pregnyl som jeg selv skulle tage i sidste uge, men da jeg blev stukket på sygehuset med Pregnyl den dag æggene blev taget ud havde jeg ikke og fik heller ikke kvalme bagefter.

Jeg skal have taget en blodprøve på torsdag for at se om den er hjemme, har godt nok tænkt på selv at tage en test men er også lidt bange for at blive skuffet.

Hilsen Tikkimus

Har først lige set dit indlæg nu her, håber det var ægget som satte sig fast

Hvordan er det gået, hvis man må spørge? Håber virkelig på det bedste, og at du har et skønt lille spir i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.