Har ægget sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.525 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Maalene

Er der nogle af jer, som har kunnet mærke, når ægget satte sig fast?
Vågnede her den anden nat (og vågner ellers SJÆLDENT) ved at det mærkedes som et spidst prik - gav sådan et lille jag - og siden har jeg ikke mærket det...

Det var sådan til højre ud for navlen, ved ikke om det er der det skal mærkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sofia

Jeg bemærkede ikke da mit æg satte sig fast - men derfor kan det jo sagtes være det du mærkede

Anmeld

16. august 2010

Maalene

Ikke nogen som har prøvet det???

Anmeld

16. august 2010

Maalene

Det er denne debat der gør jeg tror det måske kunne være det...

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thr ead-1799885.htm

Slet ingen?

Anmeld

16. august 2010

Blyb

Sådan et niv havde jeg også i lørdags, men jeg har ingen idé om det kan være der nivet satte sig fast.

Men det var meget "spidst" og varede kun kort tid noget al la et sekund eller 2, men gav et stik ned i mellemgulvet..

Kunne være lækkert hvis den var der!

Anmeld

16. august 2010

Blyb

Blyb skriver:

Sådan et niv havde jeg også i lørdags, men jeg har ingen idé om det kan være der nivet satte sig fast.

Men det var meget "spidst" og varede kun kort tid noget al la et sekund eller 2, men gav et stik ned i mellemgulvet..

mener selvfølgelig hvor ægget satte sig fast

Men spændende indlæg du vedhæftede. Synes beskrivelserne svarer meget godt til min episode også..

Held og lykke til dig..

Anmeld

16. august 2010

Muffinmus

Det er sikkert ikke ægget som sådan du evt har mærket. Men det du måske har mærket kan være kroppens reaktion på det....

Så i og for sig kan man godt sige det er det og så alligevel ikke, for så vist jeg har forstået det, så er det følgerne man mærker, ikke selve det at ægget sætter sig.

Og skulle man mærke det så sidder det hele ned bag ved skambenet, godt gemt væk.

Anmeld

16. august 2010

misslea

Maalene skriver:

Er der nogle af jer, som har kunnet mærke, når ægget satte sig fast?
Vågnede her den anden nat (og vågner ellers SJÆLDENT) ved at det mærkedes som et spidst prik - gav sådan et lille jag - og siden har jeg ikke mærket det...

Det var sådan til højre ud for navlen, ved ikke om det er der det skal mærkes

Jeg er 100 procent sikker på, at jeg kunne mærke, da ægget satte sig fast!!!

Jeg vågnede om natten ved at have en meget anderledes fornemmelse i maven - en slags uro, sitren, aktivitet (meget svært at forklare).... en følelse, jeg ALDRIG før har oplevet!!! Kort efter blev jeg simpelthen sååå dårlig, og måtte ud på toilettet og kaste op! Eferfølgende havde jeg det fint, og kunne sove videre!!!

Da jeg vågnede om morgenen, fortalte jeg min mand, at jeg havde denne mystiske oplevelse, men satte det på ingen måde sammen med, at eg evt. kunne være gravid... havde slet ikke dét i tankerne!!

Da jeg nogle uger efter opdagede, at jeg var gravid, begyndte jeg at overveje, om det evt. kunne være de nat, ægget satte sig fast! Senere, da min termin blev beregnet ved NF scanningen, passede datoen perfekt med den nat.... ret vildt!!! heheh

Så ja - ude at være sikker på nogen måde, så tror jeg faktisk, at jeg kunne mærke, da vores lille babypige for alvor blev en realitet

Mange hilsner fra Lea (33+0)

Anmeld

17. august 2010

Maalene

Blyb skriver:

Ja - lige præcis

Tog en test i dag - kunne ikke lade være - og nr. 2 streg er der, den er ikke så tydelig, men er ikke i tvivl - den er der

Anmeld

17. august 2010

Maalene

MariaE skriver:

Det er sikkert ikke ægget som sådan du evt har mærket. Men det du måske har mærket kan være kroppens reaktion på det....

Så i og for sig kan man godt sige det er det og så alligevel ikke, for så vist jeg har forstået det, så er det følgerne man mærker, ikke selve det at ægget sætter sig.

Og skulle man mærke det så sidder det hele ned bag ved skambenet, godt gemt væk.

Ja okay

Det var bare fordi jeg så de havde skrevet sådan - og det passede bare lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.