Har ægget sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Maalene

misslea skriver:

Jeg er 100 procent sikker på, at jeg kunne mærke, da ægget satte sig fast!!!

Jeg vågnede om natten ved at have en meget anderledes fornemmelse i maven - en slags uro, sitren, aktivitet (meget svært at forklare).... en følelse, jeg ALDRIG før har oplevet!!! Kort efter blev jeg simpelthen sååå dårlig, og måtte ud på toilettet og kaste op! Eferfølgende havde jeg det fint, og kunne sove videre!!!

Da jeg vågnede om morgenen, fortalte jeg min mand, at jeg havde denne mystiske oplevelse, men satte det på ingen måde sammen med, at eg evt. kunne være gravid... havde slet ikke dét i tankerne!!

Da jeg nogle uger efter opdagede, at jeg var gravid, begyndte jeg at overveje, om det evt. kunne være de nat, ægget satte sig fast! Senere, da min termin blev beregnet ved NF scanningen, passede datoen perfekt med den nat.... ret vildt!!! heheh

Så ja - ude at være sikker på nogen måde, så tror jeg faktisk, at jeg kunne mærke, da vores lille babypige for alvor blev en realitet

Mange hilsner fra Lea (33+0)

Ej, hvor pudsigt

Er da også overbevist om, at nogle mærker det - kan ikke bare være tilfældigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

LilyMarleen

Min historie ligner misslea's, og da terminen skulle beregnes, passede det perfekt. Dog var det ikke kun opkast, det var ud af begge ender, og det var om eftermiddagen ved 13 tiden, gik hjem og sov, og da jeg vågnede var jeg tip top igen! Så jeg er også ret sikker på at jeg mærkede det!

Anmeld

17. august 2010

Maalene

LilyMarleen skriver:

Min historie ligner misslea's, og da terminen skulle beregnes, passede det perfekt. Dog var det ikke kun opkast, det var ud af begge ender, og det var om eftermiddagen ved 13 tiden, gik hjem og sov, og da jeg vågnede var jeg tip top igen! Så jeg er også ret sikker på at jeg mærkede det!

Ja, det tror jeg godt nok også

Tog en test i går - og selvom den anden streg ikke var så tydelig - så var den der helt sikkert - så jeg er også OVERBEVIST om, at det var det

Anmeld

18. august 2010

Blyb

Maalene skriver:

Ja - lige præcis

Tog en test i dag - kunne ikke lade være - og nr. 2 streg er der, den er ikke så tydelig, men er ikke i tvivl - den er der

Wow stort tillykke Maalene

Jeg tog også en i går, men den var desvrre negativ. Synes ellers der er en masse niven og mens agtige symt.

Må bare vente lidt..

Anmeld

18. august 2010

Maalene

Blyb skriver:

Wow stort tillykke Maalene

Jeg tog også en i går, men den var desvrre negativ. Synes ellers der er en masse niven og mens agtige symt.

Må bare vente lidt..

Taaak

Men det var falsk alarm - tog en ny test tirsdag for at være SIKKER, og så var den negativ og i dag kom min mens - snøøøft

Den var ellers positiv, ingen tvivl om det, men de kan åbenbart godt vise falsk positiv

Vi må op på hesten igen og krydse fingre for de to
magiske streger er der i næste måned

Anmeld

19. august 2010

Blyb

Maalene skriver:

Taaak

Men det var falsk alarm - tog en ny test tirsdag for at være SIKKER, og så var den negativ og i dag kom min mens - snøøøft

Den var ellers positiv, ingen tvivl om det, men de kan åbenbart godt vise falsk positiv

Vi må op på hesten igen og krydse fingre for de to
magiske streger er der i næste måned

Øv hvor ærgerligt!

Du kan vel også have haft en biokemisk abort?!

Jeg har også fået min mens i dag, 4 dage før beregnet. Så vi må sgu op på hesten igen

Anmeld

19. august 2010

Maalene

Blyb skriver:

Øv hvor ærgerligt!

Du kan vel også have haft en biokemisk abort?!

Jeg har også fået min mens i dag, 4 dage før beregnet. Så vi må sgu op på hesten igen

Spørger nok dumt, men hvad betyder en biokemisk abort sådan helt præcist?

Ja, der er ikke andet for... Så har vi jo nok ægløsning cirka samtidig... Uhh... Bliver spændende at se, om vi kan ramme den sammen, kunne være lidt hyggeligt at have en man kunne "følges" med

Anmeld

19. august 2010

Muffinmus

en biokemisk er når man får et befrugtet æg der IKKE har sat sig fast:-)

Og derfor kommer mens som regle enten til tiden eller et par dage forsinket:-) selv oplevet det 2 gange.

Anmeld

19. august 2010

Maalene

MariaE skriver:

en biokemisk er når man får et befrugtet æg der IKKE har sat sig fast:-)

Og derfor kommer mens som regle enten til tiden eller et par dage forsinket:-) selv oplevet det 2 gange.

Arhh... Tusind tak

Er det der man siger, der er ca. 50% chance for gevinst?

Anmeld

23. november 2010

Tikkimus

Hejsa..

Jeg er ny har på siden, men har læst alle Jeres indlæg vedrørende om ægget har sat sig fast.

Jeg ved ikke helt om det var det jeg mærkede lørdag nat da jeg vågnede med en mega mavepine som dog også forsvandt igen samt kvalme som jeg har haft siden og som begyndte onsdag i sidste uge og kan også stadig få ondt i begge sider.

Jeg er i behandlig og fik sat et super æg op mandag i sidste uge.

Sygeplejesken mener dog at kvalmen skyldes Pregnyl som jeg selv skulle tage i sidste uge, men da jeg blev stukket på sygehuset med Pregnyl den dag æggene blev taget ud havde jeg ikke og fik heller ikke kvalme bagefter.

Jeg skal have taget en blodprøve på torsdag for at se om den er hjemme, har godt nok tænkt på selv at tage en test men er også lidt bange for at blive skuffet.

Hilsen Tikkimus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.