Hvor store er jeres børns værelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

wamse

Tror Lærkes værelse er omkring 15m2. Det er noget mindre end handes gamle værelse, så nogle af de store legesager måtte i kælderen at stå, men hun har også bare mange mange legesager og mangler heller ikke de ting som nu står i kælderen. Hun har plads til at lege der inde(ikke meget, men hun er fuldt ud tilfreds) ellers må hun lege i hele lejligheden

Et billede af hendes casa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

FruEllingsen

Marcus har et værelse på 15 kwm. det er rigeligt stor til ham. men han sover der også kun ind til videre (og så har vi pusleplads der inde)

Anmeld

16. august 2010

misslea

Vores datter (når hun er kommet til verden) vil få et værelse på ca. 15 m2! Det virker egentlig helt fint i størrelsen!!!

Når nr. 2 engang kommer, får hun et værelse på 20-25 m2, som vi pt bruger som gæsteværelse/kontor! Derudover har jeg et walk-in-closeth på ca. 15 m2, som kan laves om til endnu et børneværelse, hvis der skulle melde sig et nr. 3 barn!!!

Så vi føler helt bestemt, at vores børn vil få rigeligt med plads

Anmeld

16. august 2010

Kløver

Vores det første børneværelse er ca de 14-15 m2. Der er så skråvæg på den ene af de lægste vægge, og den ene korte væg, har så et stort skab.

Det er mere end rigelig fint, og meget god plads.

Vi har så et lille kammer vi bruger til gæsteværelse og et værelse mere som pt er soveværelse, men som evt senere også kunne bliver børneværelse, men ville nok tage kammeret i brug først, hvor dne store kunne have "soveværelse" og dele det største værelse på de 15 m2 og dele skab derinde, til de blev store nok til selv engang at have 1 salen, da vi så ville blive nød til at få soveværelse til den tid i kælderen

Tror mere det er os der kræver plads end børnene, ihvertfald hvad jeg kan huske da jeg var lille, og at det også først er senere, måske omkring de 10 og opefter, de foretrækker større værelser, og eget værelse

Men skulle vi flytte, ville jeg nok også vælge et hus som var i et plan frem for de 3 etager (er et familiehus)

held og lykke med boligsøgningen og håber i finder noget, som passer til jer

Anmeld

16. august 2010

CarinaSB

Noah's værelse er ca 15 kvm .. Det er en god størrelse .. Der er plads til en masse legetøj, hans seng, stort puslebord ..  Og 2 rumdeler ..

Anmeld

16. august 2010

Tina2

Milas og Filucas værelser er ca 12 m2, og i starten syntes jeg det var lidt småt, men de virker egentlig ikke sådan....

Nu har vi jo også en kæmpe stue på 93 m2 incl køkkenet så Milas har et stort hjørne hvor hans store togbane er sat op:-)

Den nye babys værelse bliver lidt mindre, det er omkring 10-11 m2, men tror det er fint nok:-)

Som Eva skriver så leger vores børn alle steder i huset og Filuca som nu er 6 år har ikke dukker og alt mulig andet der fylder på sit værelse, det leger hun nemlig ikke med:-) Så der er rigelig plads til seng, skrivebord, reoler osv og så er der indbyggede skabe i alle værelserne med rigtig god plads i:-)

Anmeld

16. august 2010

Svei

ladydan1 skriver:

ai det lyder da bare til at du har mere end rigeligt om ørerne. Du er jo ellers virkelig gået meget langt for dine drenges skyld.

Men med 15 min i bil. kan de vel egentlig også stadig cykle frem og tilbage mellem jer (self. afhængig af vejforhold)

Men kan nu godt forestille mig, at man også kan bo for tæt som ex´er. Er der nu tvivl om hvor den lille skal bo eller er det kun skolevalget i ikke er enige om, for synes da du har rigeligt at se til.

Du er da virkelig heldig dine forældre kan hjælpe dig og du ikke er bundet. Kan forstå du allerede ER flyttet, det er da gået stærkt.

Håber i hurtigt falder til ro og at det hele flasker sig for jer alle sammen.

Knus og mange tanker

Sisse

Tak.. ja, jeg bor så bare hos dem..kom ret hurtigt afsted, så det har været meget kaotisk, men det var åbenbart det der skulle til for at jeg kunne få hjælp og selv indse at nok er nok.

Drengene tager alle med mig..min x vil bare ikke de skifter skole og bh og det kan han åbenbart sætte sig imod uden jeg kan gøre noget...

Anmeld

16. august 2010

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Er jo så heldig at jeg faktisk kan se frem til at flytte væk fra falster og op i et hus som min far er ved at købe til mig,....og lige nu sidder jeg og ser på oversigten på huset og hvor store rummene er....

Men hvor store er jeres børns værelser og synes i de er for små eller ok, eller store? Kan ikke helt gennemskue størrelsen nemlig... og har ikke set huset endnu...

måske du husker det, men vores er nok lidt udover det sædvanlige.... børneværelserne er hhv 18, 19 og 21 kvm. synes det er fin størrelse, men mindre ku sikkert sagtens gøre det

mit gamle børneværelse var kun 8-9 kvm og det var altså ret småt, men jeg overlevede da

held og lykke med det, søde Eva!

Gad da godt se dit nye hus, hvis du ku smide et link?

knus heise

Anmeld

16. august 2010

mortil(nichlasogmathias)

Eva. skriver:

Er jo så heldig at jeg faktisk kan se frem til at flytte væk fra falster og op i et hus som min far er ved at købe til mig,....og lige nu sidder jeg og ser på oversigten på huset og hvor store rummene er....

Men hvor store er jeres børns værelser og synes i de er for små eller ok, eller store? Kan ikke helt gennemskue størrelsen nemlig... og har ikke set huset endnu...

vi har et stort hus med 6 værelser, så vores to drenge har to værelser hver, de er ca 10km½, så de har massere af plads, lidt for meget men værelserne er der jo, så de kan jo ligeså godt bruges..

Anmeld

16. august 2010

Nemesis

Eva. skriver:

Tak.. ja, jeg bor så bare hos dem..kom ret hurtigt afsted, så det har været meget kaotisk, men det var åbenbart det der skulle til for at jeg kunne få hjælp og selv indse at nok er nok.

Drengene tager alle med mig..min x vil bare ikke de skifter skole og bh og det kan han åbenbart sætte sig imod uden jeg kan gøre noget...

øv da! håber da ikke det kommer til at koste dig ekstra økonomisk pga kommunegrænse osv.

Det lyder til, at det hele er eksploderet. hvordan så med samarbejdet nu?

Knus Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.