Hvor store er jeres børns værelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Svei

Er jo så heldig at jeg faktisk kan se frem til at flytte væk fra falster og op i et hus som min far er ved at købe til mig,....og lige nu sidder jeg og ser på oversigten på huset og hvor store rummene er....

Men hvor store er jeres børns værelser og synes i de er for små eller ok, eller store? Kan ikke helt gennemskue størrelsen nemlig... og har ikke set huset endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Mor-til-asta-09

jeg mener asta`s værelse er 15 kvm... og det synes jeg egentlig er fint nok

Anmeld

16. august 2010

camsko88

mener børneværelset hos os er omkring 20 m2 og der "bor" 2 weekend børn og så på et tidspunkt den lille ny

Anmeld

16. august 2010

camsko88

mener børneværelset hos os er omkring 20 m2 og der "bor" 2 weekend børn og så på et tidspunkt den lille ny

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Liva har et rigtig stort værelse!

Jeg tror det er omkring 20-25m2... det er virkelig lækkert og rigtig meget plads! ... især meget plads til at rode på

Vi har to værelser på 1. salen... vores soveværelse (ca. 15m2) som har altan.... det turde jeg ikke at Liva skulle have... og så Livas store værelse.... Hun fik det store pga. det andet havde altanen (mor = pylderrøv!)

Men vi overvejer dog at bytte om.... engang

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Åhh da vi boede alen i den gamle lejlighed var Asta's værelse 25-30 kvm - men så skulle vi flytte og nu tror jeg det er 12/13 stykker - Sebastians værelse er 9/10 stykke:0)

Det fungerer fint og de tilbringer jo mere tid i stuen end på værelser så det går helt fint - de og vi klager ikke:0)

Anmeld

16. august 2010

Sommerfuglelarven

Min datters værelse er vist 18 kvm, og jeg synes ikke at et børneværelse bør være mindre, der skal være plads til at lege.

Faktisk er det, det værelse som oprindeligt er soveværelse hun har, men børneværelserne her er så små, de er nok kun 10 kvm, vi kan lige have en dobbeltseng i bredden derinde, og så er der ca 15 cm til væggen.

Anmeld

16. august 2010

Svei

Min datters værelse er vist 18 kvm, og jeg synes ikke at et børneværelse bør være mindre, der skal være plads til at lege.

Faktisk er det, det værelse som oprindeligt er soveværelse hun har, men børneværelserne her er så små, de er nok kun 10 kvm, vi kan lige have en dobbeltseng i bredden derinde, og så er der ca 15 cm til væggen.

Så er det da heldigt at I havde et på den størrelse, nok ikke alle forundt, mine legede dog alle andre steder end på værelserne....mine de to store på 7 og 13 år leger ikke mere, så de kunne bo i et hjørne af stuen...

Anmeld

16. august 2010

Svei

Tak for jeres svar...kan se at de værelser der er i huset er meget blandet...et på kun 6m2, to på 12m2 og et på 16m2, så tænker at drengene vælger dem de ønsker, hvis de kan blive enige og så tager jeg det der er tilbage...men glæder mig godt nok til at 45m2 mere end i det andet hus, mon ikke det kan mærkes...

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Ved ikke lige hvad målene er, men er godt tilfreds med størrelserne. Emil har så 2 værelser. Et hvor han sover og skiftes osv og et hvor han har sine legesager.

Lige et par billeder så du kan få en fornemmelse af hvor stort det er.

Tror str også afhænger af barnet, om der er plads nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.