Hvor store er jeres børns værelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Svei

Tulipan skriver:

Ved ikke lige hvad målene er, men er godt tilfreds med størrelserne. Emil har så 2 værelser. Et hvor han sover og skiftes osv og et hvor han har sine legesager.

Lige et par billeder så du kan få en fornemmelse af hvor stort det er.

Tror str også afhænger af barnet, om der er plads nok

En af goderne ved at være enebarn.. sådan gjorde jeg også da Jeppe var lille...kan jeg jo ikke så godt mere, selvom jeppe mener han skal flytte ind hos min mor og far...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

NoName

i et 70'er hus er værelserne ik så store, så carolines værelse er kun på knap 9m2... men vi har en stor stue og et eksra værelse hun kan bruge også...

Anmeld

16. august 2010

Sommerfuglelarven

Eva. skriver:

Så er det da heldigt at I havde et på den størrelse, nok ikke alle forundt, mine legede dog alle andre steder end på værelserne....mine de to store på 7 og 13 år leger ikke mere, så de kunne bo i et hjørne af stuen...

Hun leger nu også rundt omkring i hele huset, og hun har også boet på et mindre værelse... Faktisk har hun også haft et værelse som kun var 2,5 kvm, der var lige plads til tremmesengen og en reol, alt legetøjet var i stuen.

Nu er hun 4 år og jeg synes at hun har brug for plads på sit værelse, så hun kan udfolde sig. Når hun bliver ældre, så kan jeg da også godt forestille mig at hun vil have gæsteværelset, for der er altan.

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Eva. skriver:

En af goderne ved at være enebarn.. sådan gjorde jeg også da Jeppe var lille...kan jeg jo ikke så godt mere, selvom jeppe mener han skal flytte ind hos min mor og far...

Ja nemlig, vil slet ikke have plads til tingene hvis jeg havde 2 børn

Hehe, de vil gøre alt for mere plads

Anmeld

16. august 2010

Nemesis

ihh Eva skal du flytte :-) Troede ikke du ville flytte pga ungerne?! Hvad har ændret sig? Så skal ungerne flytte skole osv?

Og er det ikke også dine forældres hus det du bor i nu??

Her er børneværelserne 12m2 og det er fint stort. Jonas leger rigtig meget på sit værelse.

Tjaa det blev til flere spørgsmål end svar :-)

Sisse

Anmeld

16. august 2010

katerine

Vores børne værelse er 10 kvm, og det er fint. De sover kun derinde. Al lejetøj er i stuen hvor vi altid er.

Jeg ønsker gerne en større, men det er ikke muligt lige nu.

Kram

Anmeld

16. august 2010

Svei

ladydan1 skriver:

ihh Eva skal du flytte :-) Troede ikke du ville flytte pga ungerne?! Hvad har ændret sig? Så skal ungerne flytte skole osv?

Og er det ikke også dine forældres hus det du bor i nu??

Her er børneværelserne 12m2 og det er fint stort. Jonas leger rigtig meget på sit værelse.

Tjaa det blev til flere spørgsmål end svar :-)

Sisse

Det har udviklet sig sådan, desværre, at det her også er for børnenes skyld. At bo tæt på min x og i 3½ år prøvet at få det til at fungere, er endt med at vi nu er flyttet....det var simpelthen ikke muligt at komme videre og give børnene en tryg hverdag når vi boede tæt sammen, desværre.

Men jo, det er mine forældres hus jeg boede i, men det bliver lejet ud da de ikke kan sælge det....er skidt de nu må købe et til..de har jo også købt til min søster, så synes efterhånden de har nok med eget hus og sommerhus også, men de gør det for drengene og jeg og jeg er evigt taknemmelig.

DEn store bliver i skolen, den lille går i en dårlig klasse og ville gerne flytte ham, men min x mener desværre andet, så han er indtil videre også i skolen....men det tager heller ikke mere en 15 min at køre dem i skole, så det går...og så håber jeg det hele falder til ro engang. Lige nu er det sgu svært med praktik, flytning, kaos, børnene og så bo hjemme...men ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre..

Anmeld

16. august 2010

Nemesis

Eva. skriver:

Det har udviklet sig sådan, desværre, at det her også er for børnenes skyld. At bo tæt på min x og i 3½ år prøvet at få det til at fungere, er endt med at vi nu er flyttet....det var simpelthen ikke muligt at komme videre og give børnene en tryg hverdag når vi boede tæt sammen, desværre.

Men jo, det er mine forældres hus jeg boede i, men det bliver lejet ud da de ikke kan sælge det....er skidt de nu må købe et til..de har jo også købt til min søster, så synes efterhånden de har nok med eget hus og sommerhus også, men de gør det for drengene og jeg og jeg er evigt taknemmelig.

DEn store bliver i skolen, den lille går i en dårlig klasse og ville gerne flytte ham, men min x mener desværre andet, så han er indtil videre også i skolen....men det tager heller ikke mere en 15 min at køre dem i skole, så det går...og så håber jeg det hele falder til ro engang. Lige nu er det sgu svært med praktik, flytning, kaos, børnene og så bo hjemme...men ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre..

ai det lyder da bare til at du har mere end rigeligt om ørerne. Du er jo ellers virkelig gået meget langt for dine drenges skyld.

Men med 15 min i bil. kan de vel egentlig også stadig cykle frem og tilbage mellem jer (self. afhængig af vejforhold)

Men kan nu godt forestille mig, at man også kan bo for tæt som ex´er. Er der nu tvivl om hvor den lille skal bo eller er det kun skolevalget i ikke er enige om, for synes da du har rigeligt at se til.

Du er da virkelig heldig dine forældre kan hjælpe dig og du ikke er bundet. Kan forstå du allerede ER flyttet, det er da gået stærkt.

Håber i hurtigt falder til ro og at det hele flasker sig for jer alle sammen.

Knus og mange tanker

Sisse

Anmeld

16. august 2010

Lullaby

Yazmins er for småt. Det er nok en 8-10 kvm. Der er lige plads til en kommode, en tremmeseng og en lille 4 rumsdeler. Det dur fint til en baby men ikke en der er større.

Bellas er af en fin str. Det er ca. 20-25 kvm og der er plads til en højseng, en stor 18 rumsdeler, 3-4 skabe til tøj og div legetøj af alle afskygninger. Da jeg boede hjemme havde jeg et værelse på en 15 kvm og det fungerede da også fint. Havde mit skrivebord under min seng, en kommode, en rumdeler og en stol til at daske i.

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Lucas værelse er ca 10 kvm og det er mere end fint der er plads til det hele. Og som dine børn Eva leger han også alle andre steder end på værelset så han har lige så meget værelse i stuen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.