ladydan1 skriver:
ihh Eva skal du flytte :-) Troede ikke du ville flytte pga ungerne?! Hvad har ændret sig? Så skal ungerne flytte skole osv?
Og er det ikke også dine forældres hus det du bor i nu??
Her er børneværelserne 12m2 og det er fint stort. Jonas leger rigtig meget på sit værelse.
Tjaa det blev til flere spørgsmål end svar :-)
Sisse
Det har udviklet sig sådan, desværre, at det her også er for børnenes skyld. At bo tæt på min x og i 3½ år prøvet at få det til at fungere, er endt med at vi nu er flyttet....det var simpelthen ikke muligt at komme videre og give børnene en tryg hverdag når vi boede tæt sammen, desværre.
Men jo, det er mine forældres hus jeg boede i, men det bliver lejet ud da de ikke kan sælge det....er skidt de nu må købe et til..de har jo også købt til min søster, så synes efterhånden de har nok med eget hus og sommerhus også, men de gør det for drengene og jeg og jeg er evigt taknemmelig.
DEn store bliver i skolen, den lille går i en dårlig klasse og ville gerne flytte ham, men min x mener desværre andet, så han er indtil videre også i skolen....men det tager heller ikke mere en 15 min at køre dem i skole, så det går...og så håber jeg det hele falder til ro engang. Lige nu er det sgu svært med praktik, flytning, kaos, børnene og så bo hjemme...men ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre..
Anmeld