Ønskebørn eller babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Plysbjørnen

Jeg valgte ønskebørn, eller Kære Børn som det hed da jeg ventede den store... Brød mig ikke om personalet i BabySam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

MM1987

TbCp skriver:

jeg roder vist rundt i dem

Kunne de ikke nøjes med 1!

Jo - hvis de så lovede god service, gode priser og rabatordninger

Anmeld

16. august 2010

maria_wlt

Mia Maia skriver:

Nu hvor vi er på vej i behandling igen, har jeg kigget på mine lister med babyudstyr - ja det er blevet lidt af en hobby...

Vi bor i Odense, og jeg er i tvivl om hvilken babyudstyrs butik der er den bedste.

Babysam - tidligere babyvest

eller

Ønskebørn

ØNSKEBØRN.... Bor selv i Odense Sø, og ingen tvivl hvor jeg går hen... SERVICE er ordet i Ønskebørn

Anmeld

16. august 2010

camsko88

vi var i babysam i aabenraa for at kigge barnevogn ( venter 1. barn ) spurgte en af ekspedienterne om råd og fik et katalog i hånde med besked om at så kunne jeg jo komme igen når jeg vidste hvad jeg ville ha

Anmeld

16. august 2010

MM1987

maria_wt skriver:

ØNSKEBØRN.... Bor selv i Odense Sø, og ingen tvivl hvor jeg går hen... SERVICE er ordet i Ønskebørn

og her taler vi om den ønskebørn der ligger ude ved den gamle IKEA... 

Den der lidt proppet...

Anmeld

16. august 2010

TwinsQ

Her i midtjylland, vil jeg sige Ønskebørn!! Han er SÅ rar derude... Hvor Babysam er lige modsat!!! Dårlig service og der gå MEGET længe for man bliver spurgt om man mangler hjælp... Od selvom der faktisk ingen kunder er i butikken...

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

TwinsQ skriver:

Her i midtjylland, vil jeg sige Ønskebørn!! Han er SÅ rar derude... Hvor Babysam er lige modsat!!! Dårlig service og der gå MEGET længe for man bliver spurgt om man mangler hjælp... Od selvom der faktisk ingen kunder er i butikken...

Helt enig! Man skal stå og vifte med pengene i Babysam før der er nogen der reagerer Desuden er de super snoppede

Hvorimod Ønskebørn bare har den bedste service og de er super rare

Så jeg kommer kun i Babysam hvis de har et vildt tilbud, og det skal være vildt

Anmeld

16. august 2010

Kløver

Jeg har helt klart de bedste erfaringer i ønskebørn

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Tulipan skriver:

Elsker ønske børn. Det eneste jeg køber i babysam er poserne til blespanden.

Her hvor jeg bor er ønskebørn en virkelig god butik og komme ind i og gode til at hjælpe. Og forhandle med

Det samme her vi fortrækker klart ønskebørn super service og har også et større udvalg.

Anmeld

16. august 2010

Kløver

camsko88 skriver:

vi var i babysam i aabenraa for at kigge barnevogn ( venter 1. barn ) spurgte en af ekspedienterne om råd og fik et katalog i hånde med besked om at så kunne jeg jo komme igen når jeg vidste hvad jeg ville ha

hvor næsvist Man spørger jo netop fordi man ikke helt ved havd for behov der kan være og noget så vigtigt som en barnevogn tænker man jo meget over og undersøger af flere omgange.... fint man får et katalog, men gode råd og visning af modeller på vejen var da det mindste som en start...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.