Ønskebørn eller babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.740 visninger
45 svar
0 synes godt om
16. august 2010

MM1987

Nu hvor vi er på vej i behandling igen, har jeg kigget på mine lister med babyudstyr - ja det er blevet lidt af en hobby...

Vi bor i Odense, og jeg er i tvivl om hvilken babyudstyrs butik der er den bedste.

Babysam - tidligere babyvest

eller

Ønskebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

camsko88

ønskebørn helt klart

Anmeld

16. august 2010

ChatH

Mia Maia skriver:

Nu hvor vi er på vej i behandling igen, har jeg kigget på mine lister med babyudstyr - ja det er blevet lidt af en hobby...

Vi bor i Odense, og jeg er i tvivl om hvilken babyudstyrs butik der er den bedste.

eller

Ønskebørn

Mine erafringer fra her hvor jeg bor er at de fleste ting findes begge steder. dog kan man ikke købe odder barnevogn i ønskebørn- her hos os i hvert fald. og så blev jeg sku lidt mobset på ønskebørn i sidste uge. jeg skulle ud og have en ny puslepude og vidste præcis hvad det skulle være, jeg tager i babysam der handler jeg mest, men der er den selvfølgelig udsolgt, så jeg tager ønskebørn og må slippe 25 kr mere for den samme puslepude spurgte hvordan det kunne være og sådan var det bare.. HMMM!!

Anmeld

16. august 2010

MM1987

Chatarina skriver:

Mine erafringer fra her hvor jeg bor er at de fleste ting findes begge steder. dog kan man ikke købe odder barnevogn i ønskebørn- her hos os i hvert fald. og så blev jeg sku lidt mobset på ønskebørn i sidste uge. jeg skulle ud og have en ny puslepude og vidste præcis hvad det skulle være, jeg tager i babysam der handler jeg mest, men der er den selvfølgelig udsolgt, så jeg tager ønskebørn og må slippe 25 kr mere for den samme puslepude spurgte hvordan det kunne være og sådan var det bare.. HMMM!!

Umiddelbart har de begge ting vi gerne vil have - så det der afgør det er muligheden for rabat når man køber stort ind og vigtigt service...

Ja det er lidt irriterende... og mærkeligt...hmm...

Det er sikkert forskelligt fra butik til butik - personalet gør sikkert meget...

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Mia Maia skriver:

eller

Ønskebørn

Elsker ønske børn. Det eneste jeg køber i babysam er poserne til blespanden.

Her hvor jeg bor er ønskebørn en virkelig god butik og komme ind i og gode til at hjælpe. Og forhandle med

Anmeld

16. august 2010

misslea

Her hvor vi bor, synes jeg bestemt, at servicen i Ønskebørn er BEDST!!!! Si vi har købt alt til vores kommende babypige dér...

Anmeld

16. august 2010

MM1987

Tulipan skriver:

Elsker ønske børn. Det eneste jeg køber i babysam er poserne til blespanden.

Her hvor jeg bor er ønskebørn en virkelig god butik og komme ind i og gode til at hjælpe. Og forhandle med

Her er ønskebørn en mindre butik der er proppet med vare, så det tager sig ikke så godt ud, men umiddelbart synes jeg det er dem der har de fede mærker. Når vi har købt gaver til vennersbørn er det altid der vi er endt...

Babysam er tilgengæld kæmpe stor og derfor får man bare lyst til at gå amok derinde... Hvis du forstår...

Men vigtig detalje de er til at handle med, for har det sådan lidt at hvis man køber for 20.000, så skal de være til at handle med...

Anmeld

16. august 2010

MM1987

misslea skriver:

Her hvor vi bor, synes jeg bestemt, at servicen i Ønskebørn er BEDST!!!! Si vi har købt alt til vores kommende babypige dér...

Det tegner godt for Ønskebørn...

Hmm, lidt sjovt, jeg troede alle var til babysam...

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Mia Maia skriver:

Her er ønskebørn en mindre butik der er proppet med vare, så det tager sig ikke så godt ud, men umiddelbart synes jeg det er dem der har de fede mærker. Når vi har købt gaver til vennersbørn er det altid der vi er endt...

Babysam er tilgengæld kæmpe stor og derfor får man bare lyst til at gå amok derinde... Hvis du forstår...

Men vigtig detalje de er til at handle med, for har det sådan lidt at hvis man køber for 20.000, så skal de være til at handle med...

Ja nemlig. Da jeg skulle købe barnevogn, tremmeseng og hvad man eller skulle have den gang, pruttede jeg da lidt med prisen.

Og ønskebørn, der er det jo tit en familie der ejer det, så de har altså mere forstand på hvad man står og mangler. I hvert fald heroppe

Anmeld

16. august 2010

NoName

potato, potato....

for mig er det lige meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.