Ønskebørn eller babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

DitteMarie

Kære børn er også et godt alternativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

TbCp

Babysam som ligger inde i byen er super! Og personalet derinde er rigtig rigtig søde!

Tilgengæld holder jeg mig LAAAANGT væk fra babysam i Rosengårdcentret.... har ikke oplevet nogen ordentlig behandling/betjening derude... nogensinde.

Ønskebørn.... ligger den i Tarup centret eller hvor? Hvis det er den i TC er den fin...

Jeg ville dog vælge babysam inde i centrum

Anmeld

16. august 2010

bagger26

Det tror jeg meget afhænger af personalet div steder.. Her hvor jeg bor har vi en babysam og 2 ønskebørn...

Min favorit af de 3 er ønskebørn i Klarup, der er bedst service i hverfald efter min mening. Derefter kommer babysam. Til sidst kommer ønskebørn i skalborg og der kommer jeg kun i yderste nødstilfælde, bryder mig ikke om at komme der...

Så selvom vi har 2 store ønskebørn, så er den ene min favorit butik og den anden min "hade" butik, hvis man kan kalde det det hehe...

Anmeld

16. august 2010

MM1987

TbCp skriver:

Babysam som ligger inde i byen er super! Og personalet derinde er rigtig rigtig søde!

Tilgengæld holder jeg mig LAAAANGT væk fra babysam i Rosengårdcentret.... har ikke oplevet nogen ordentlig behandling/betjening derude... nogensinde.

Ønskebørn.... ligger den i Tarup centret eller hvor? Hvis det er den i TC er den fin...

Ej hvor mærkeligt, jeg har hørt dårligt om den inde i byen (den på vesterbro)...

Den babysam jeg tænker på er den store som ligger ude ved centeret, men ikke i centeret, den gamle babyvest...

Den ønskebørn jeg tænker på er den ude ved den gamle IKEA...

Anmeld

16. august 2010

TbCp

TbCp skriver:

Hey nej... ønskebørn er den der ligger over ved Bilka ikke?
Den er jeg ikke særlig vild med... synes ikke man får speciel god vejledning og synes meget af det er skide dyrt...

Så babysam inde i centrum giver jeg

Anmeld

16. august 2010

MM1987

Det er godt nok ikke nemt...

Måske man skulle tage ind i dem begge og så bare spørge om vejledning til en barnevogn, og så derefter vurdere hvem man synes bedst om - lave en lille test...

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Mia Maia skriver:

Ej hvor mærkeligt, jeg har hørt dårligt om den inde i byen (den på vesterbro)...

Den babysam jeg tænker på er den store som ligger ude ved centeret, men ikke i centeret, den gamle babyvest...

Den ønskebørn jeg tænker på er den ude ved den gamle IKEA...

Nåå den nye der er bygget... den har jeg ikke været i...

Jeg kan slet ikke forstå hvis nogle har haft negativt at sige om den inde på Vesterbro.

Jeg skulle bestille en bøjle hjem til en klapvogn og var i babysam i rosengårdcentret. Det tog 100 år inden der kom en til kassen og herefter vidste de ikke lige helt hvad de skulle stille op.... endte med de ville bestille en bøjle og så ringe til mig når den kom... der gik vel omkring 2 mdr og jeg hørte intet fra dem.
Så gik jeg i babysam på vesterbro og fortalte hvordan og hvorledes.... hun ringede straks til dem der havde bøjlen på lager og fik en tilsendt som jeg kunne hente et par dage efter!
Jeg har oplevet flere gange at de har været så gode. og så synes jeg også bare at ekspedienterne derinde er søde....

Anmeld

16. august 2010

saxa

I forhold til udstyr er jeg helt klart mest til Ønskebørn!! Har flere gange opdaget - f.eks. så sent som i torsdags - at babysam ikke leverer udstyr til tiden.. Det duer sq ikke helt.. Derimod har jeg KUN gode erfaringer med Ønskebørn, her hvor jeg bor er de gode til mængderabatter, god service oma..

Desuden er jeg lidt uvenner med Babysam for tiden.. Har en vugge - en af deres dyreste. Den skulle vi have en ny madras til, da den madras der følger med, kun kan bruges til et barn da den jo former sig.. Det kunne overhovedet ikke lade sig gøre at få en ny madras.. Men deres alternativ var at købe en anden til 349,- som så skulle skæres til i både kanter og bredden

Anmeld

16. august 2010

MM1987

TbCp skriver:

Nåå den nye der er bygget... den har jeg ikke været i...

Jeg kan slet ikke forstå hvis nogle har haft negativt at sige om den inde på Vesterbro.

Jeg skulle bestille en bøjle hjem til en klapvogn og var i babysam i rosengårdcentret. Det tog 100 år inden der kom en til kassen og herefter vidste de ikke lige helt hvad de skulle stille op.... endte med de ville bestille en bøjle og så ringe til mig når den kom... der gik vel omkring 2 mdr og jeg hørte intet fra dem.
Så gik jeg i babysam på vesterbro og fortalte hvordan og hvorledes.... hun ringede straks til dem der havde bøjlen på lager og fik en tilsendt som jeg kunne hente et par dage efter!
Jeg har oplevet flere gange at de har været så gode. og så synes jeg også bare at ekspedienterne derinde er søde....

Nej, den er ikke ny, tror du tænker på kærebørn...

Hmm, de må med i overvejelserne

Den i centeret er helt udelukket... 

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Mia Maia skriver:

Nej, den er ikke ny, tror du tænker på kærebørn...

Hmm, de må med i overvejelserne

Den i centeret er helt udelukket... 

jeg roder vist rundt i dem

Kunne de ikke nøjes med 1!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.