Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vend filetterne i sesamfrø.... steg dem på en pande med olie...
tilbehør? : alt det du har lyst til... f.eks en salat af melon, avocado, hjertesalat, pinjekerner og evt grove pastaskruer og vindruer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Skær dem i strimler og steg dem på panden. Put derefter stegt bacon på panden sammen med kyllingstrimlerne. Derefter en ordentlig omgang fløde og tilsæt porrer. Lad det simre indtil næsten al fløden ikke er flydende mere... Det får en lys cremet konsistens.... Serverers sammen med frisk pasta..uhm det er SÅ lækkert...blir helt sulten Det tror jeg da lige jeg vil lave til os i aften :-) hihi
Skær dem i strimler og steg dem på panden. Put derefter stegt bacon på panden sammen med kyllingstrimlerne. Derefter en ordentlig omgang fløde og tilsæt porrer. Lad det simre indtil næsten al fløden ikke er flydende mere... Det får en lys cremet konsistens.... Serverers sammen med frisk pasta..uhm det er SÅ lækkert...blir helt sulten Det tror jeg da lige jeg vil lave til os i aften :-) hihi
UUUUHHHHMMMMM det lyder godt nok heller ikke dårligt.... mon ikke man kan lave det med cremfine så den var mindre fed??
Svane83 skriver: UUUUHHHHMMMMM det lyder godt nok heller ikke dårligt.... mon ikke man kan lave det med cremfine så den var mindre fed??
det tror jeg godt du kan :-)
Ni-ko-li-ne skriver: vend filetterne i sesamfrø.... steg dem på en pande med olie... tilbehør? : alt det du har lyst til... f.eks en salat af melon, avocado, hjertesalat, pinjekerner og evt grove pastaskruer og vindruer
Ih det kunne jeg også godt spise... desværre kan manden ikke lide sesamfrø...
Kylling i cola(light) med grøntsager og ris til.
Carina1984 skriver: det tror jeg godt du kan :-)
Jamen så kan det være at det er det vi skal have. Bruger du bacon tern eller steger du rigtig bacon?
Tager det af og svitser kyllingestykkerne, så på med fløde/cremfine og porrer skåret i skiver og så lader det reducere og så serves det med frisk pasta?
Svane83 skriver: Jamen så kan det være at det er det vi skal have. Bruger du bacon tern eller steger du rigtig bacon? Tager det af og svitser kyllingestykkerne, så på med fløde/cremfine og porrer skåret i skiver og så lader det reducere og så serves det med frisk pasta?
LIge præcis som du beskrev... jeg beskrev det nok ik så godt
Jeg bruger bacon tern eller bacon skiver jeg skærer i små stykker... uhm nu vil jeg ud og handle ind til det :-)
lillespurv19 skriver: bruner kyllingefiletterne på en pande, i et i fast fad med fløde, hvidvin, bacontern og porre i ovnen en halv time ved 200 grader, super mums
bruner kyllingefiletterne på en pande, i et i fast fad med fløde, hvidvin, bacontern og porre i ovnen en halv time ved 200 grader, super mums
Det minder faktisk lidt om Carina1984, bare i fad i stedet for på panden... men lækkert lyder det
Du kan evt. også lave en lækker pasta eller bulgur salat med alt det tilbehør du elsker, og så svitse kyllingen og putte den i i mindre stykker..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128