Noget med kyllingefiletter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Svane83

Inspireret af den fine tråd om kotteletter i fad må jeg hører om der er ngen derude  dr en ide til hvad jeg skal lave af de 2 kyllingefiletter jeg har liggende hjemme i køleskabet.

Det skal lige nævnes at jeg er allergisk overfor Karry så opskrifter med karry er et no go desværre

Jeg er spændt på at hører hvad jeg skal have til aften.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

louise8723

hmm kylling steges lidt på hver side.. og så i et fad..

så kan du fx putte fløde, tomatpuré/barbeque "dressing" champignon, rød peber, ærter og bacon i - og så med nogle lækre ris til

Anmeld

16. august 2010

Chalala85

Jeg plejer at krydre dem med lidt friske krydderier og hvad jeg ellers har så i ovnen ca 30 min på 200grader. Tilbehør kan være kartofler, grøntsager i ovnen og lidt fransk caberet sovs. Super nemt og smager lækkert.

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Jeg plejer at fylde dem med enten pikantost alene, pikantost og ristede bacontern, eller pikantost og soltørrede tomater.... Og så skal der vikles enten baconstrimler eller parmaskinke udenom.

I ovnen 1/2 times tid tror jeg.... eller steg på panden.

Server enten hjemmelavede bådkartofler i ovnen til eller ris....

Anmeld

16. august 2010

saxa

Der er så mange muligheder med kylling.. Men det vi fik sidst da vi fik kylling, var kyllinge stykker i champignonsovs.. Først steges kyllinge stykkerne og sovsen laves med friske champignon.. Når kyllingerne og sovsen er lavet puttes det i et fad og ind i ovnen i ca.20-30min.. serveres med ris eller nye kartofler og en gang salat..

Ellers steges de på en grill-pande (eller laves i ovnen) med ovnbagte tomater til og en jensens favoritsovs til.. serveres med kartoffelskiver.. Hurtigt og nemt..  

Anmeld

16. august 2010

saxa

TbCp skriver:

Jeg plejer at fylde dem med enten pikantost alene, pikantost og ristede bacontern, eller pikantost og soltørrede tomater.... Og så skal der vikles enten baconstrimler eller parmaskinke udenom.

Årh det smager også bare så godt med pikantost og bacon Mums.. Fortryder helt den står på "deller" i aften..

Anmeld

16. august 2010

Svane83

TbCp skriver:

Det er absolut også favorit opskriften her, men det har vi bare næsten lige fået så jeg tænkte at der måtte ske noget nyt.

Anmeld

16. august 2010

betski

Skær kyllingfileterne ud i tern og i et fad med gulerødder i  tern, porre, rød peber, pasta og bacon i skiver skåret ud i små stykker og svitset på panden. Dæk til med mornay sovs og i ovnen. Umm smager rigtig lækkert og ganske ganske nemt

Anmeld

16. august 2010

Svane83

louise4060 skriver:

hmm kylling steges lidt på hver side.. og så i et fad..

så kan du fx putte fløde, tomatpuré/barbeque "dressing" champignon, rød peber, ærter og bacon i - og så med nogle lækre ris til

Ih det lyder også godt...

Anmeld

16. august 2010

>>Carina<<

Skær dem i strimler og steg dem på panden. Put derefter stegt bacon på panden sammen med kyllingstrimlerne. Derefter en ordentlig omgang fløde og tilsæt porrer. Lad det simre indtil næsten al fløden ikke er flydende mere... Det får en lys cremet konsistens.... Serverers sammen med frisk pasta..
uhm det er SÅ lækkert...
blir helt sulten Det tror jeg da lige jeg vil lave til os i aften :-) hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.