Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

hvis vapsen stikker af, og ikke lytter før efter mange gange, eller når den er blevet lokket med godbidder, så husk at KUN rose den når den kommer tilbage. Hunde forstår kun en nej i det de begår handlingen. 

Mht. "pottetræning" hvis i mangler hjælp der. I må  ALDRIG skælde ud ved uheld, heller ikke lige  når den begår dem. Ignorer det skete, tør op og så skal renligheden nok komme af sig selv efterhånden som den bliver større, og den lærer at det er udenfor. 

Ja, og så en heeel masse træning som andre også nævner.

Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Millesmammi

mortil(nichlasogmathias) skriver:

ja nemlig, det er bare godt nåpr de ved de er dygtige, så vil de gøre det igen for at gøre sin ejer glad..

ja nemlig (:

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

Alexis skriver:

hvis vapsen stikker af, og ikke lytter før efter mange gange, eller når den er blevet lokket med godbidder, så husk at KUN rose den når den kommer tilbage. Hunde forstår kun en nej i det de begår handlingen. 

Mht. "pottetræning" hvis i mangler hjælp der. I må  ALDRIG skælde ud ved uheld, heller ikke lige  når den begår dem. Ignorer det skete, tør op og så skal renligheden nok komme af sig selv efterhånden som den bliver større, og den lærer at det er udenfor. 

Ja, og så en heeel masse træning som andre også nævner.

Held og lykke 

renligheden har der slet ikke været problemer med, der har han været dygtig

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi skriver:

renligheden har der slet ikke været problemer med, der har han været dygtig

Dejligt!!  

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

Alexis skriver:

Dejligt!!  

meget (:

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi skriver:

meget (:

Du skriver bare til mig hvis der er mere du vil vide. Min svigermor og kæreste har trænet hunde sammen i mange år. Så ved en hel del, og har evt. også en rigtig god bog titel til brug, hvis det er. 

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

Alexis skriver:

Du skriver bare til mig hvis der er mere du vil vide. Min svigermor og kæreste har trænet hunde sammen i mange år. Så ved en hel del, og har evt. også en rigtig god bog titel til brug, hvis det er. 

skal jeg nok, tak (:

Anmeld

16. august 2010

Faith

Træning, belønning, træning, belønning...... Hårdt arbejde men det kan betale sig. Og ja Pomeranien er en lille selvstændig hund.

Held og lykke med det

Anmeld

16. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg vil ihvertfald stå forrest i køen til at aftage den, når du bliver træt af den... Hihi... Kunne ikke lade være

Men ja, hundetræning, og ellers en masse viden omkring racen, det kan du få ved at google.

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

Millesmammi skriver:

jeg har en lille hundehvalp, der er bedøvende ligeglad med hvad vi siger, hvordan får jeg den til at høre efter?! for helt ærligt så gider jeg ikke have en hund der aldrig kommer til at høre efter og bare vender røven til og går ):

prøv med godbidder! husk at give den masser af ros.. man kan lærer dem alt hvis du har godbidder. Men sådan en hund som du har, er jo også en stædig satan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.