Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Banditten´s mor

Linek skriver:

jeg har en lille hundehvalp, der er bedøvende ligeglad med hvad vi siger, hvordan får jeg den til at høre efter?! for helt ærligt så gider jeg ikke have en hund der aldrig kommer til at høre efter og bare vender røven til og går ):

Går du til hundetræning? Hvis ikke, så se at komme afsted. Vi har gået til hundetræning med vores lige fra starten og vil sige at de penge er godt givet ud. Hun kommer 9 ud af 10 gange, når vi kalder og er meget lydig.

Ellers MASSER af godbidder og ros i lange baner. Og ingen skæld-ud! Det skal være sjovt og rart at komme, når der bliver kaldt. Gør dig selv så spændende så muligt, så hunden synes det er interessant at komme og igen MASSER af godbidder og ros.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Millesmammi

sylvestersmor skriver:

Går du til hundetræning? Hvis ikke, så se at komme afsted. Vi har gået til hundetræning med vores lige fra starten og vil sige at de penge er godt givet ud. Hun kommer 9 ud af 10 gange, når vi kalder og er meget lydig.

Ellers MASSER af godbidder og ros i lange baner. Og ingen skæld-ud! Det skal være sjovt og rart at komme, når der bliver kaldt. Gør dig selv så spændende så muligt, så hunden synes det er interessant at komme og igen MASSER af godbidder og ros.

vi er på vej, hihi

Anmeld

16. august 2010

Banditten´s mor

Linek skriver:

vi er på vej, hihi

Super!

Jeg synes det er vældigt at gå til hundetræning og hunden vil gerne arbejde, så vi hygger os med det.

Anmeld

16. august 2010

mortil(nichlasogmathias)

Linek skriver:

15 uger (:

nogen hunde er længere tid om at lære, det er vigtigt at i gør det samme hver gang så den ikke bliver forviret. og ikke skælde ud men snakke med normal tone og når den gør noget godt skal i virkelig rose den og ikke bare sige dygtig, man må godt overdrive lidt, så den virkelig kan forstå hvor dygtig den er.. sådan har har vi gjort her og vi har en vildt god og opdraget hund..

håber i ka bruge det.. 15uger er ikke så gammelt, det kan tage tid..

knus karina med en dreng på  2år og en på 6mdr og en hund på 9mdr.. vi har ikke fortrudt at få en hund samtidig med et barn... de er så glade for hinanden alle tre, men vi har også været heldige at få en hund som er så god og dygtig..

Anmeld

16. august 2010

Banditten´s mor

mortil(nichlasogmathias) skriver:

nogen hunde er længere tid om at lære, det er vigtigt at i gør det samme hver gang så den ikke bliver forviret. og ikke skælde ud men snakke med normal tone og når den gør noget godt skal i virkelig rose den og ikke bare sige dygtig, man må godt overdrive lidt, så den virkelig kan forstå hvor dygtig den er.. sådan har har vi gjort her og vi har en vildt god og opdraget hund..

knus karina med en dreng på  2år og en på 6mdr og en hund på 9mdr.. vi har ikke fortrudt at få en hund samtidig med et barn... de er så glade for hinanden alle tre, men vi har også været heldige at få en hund som er så god og dygtig..

Faktisk så meget at du føler dig som en idiot

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

mortil(nichlasogmathias) skriver:

jeg roser den meget hver gang , men må indrømme at både mig og min kæreste ikke har været så gode til at lade være med at skælde ud, så det vil vi prøve (:

jeg har heller ikke fortrudt at få hund, min datter er helt væk i den, og håber det bliver ved sådan

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Træning er vejen frem - uden tvivl... træn træn træn alt det I kan... Det kommer i længst med... Hvalpe og lydigheds træning er en god ting at gå til hvis man ikke selv har styr på den alm. opdragelse..

Held og lykke med den lille vovse..

Anmeld

16. august 2010

KarinaIda

Begynd til hvalpetræning og tag derefter lydighedstræning.... Det gavner virkelig hunden!!! Men det er meget forskelligt fra race til race med hvor hurtigt de lærer....

Vores hvalp er 6 mdr, og det er nok jordens nemmeste hvalp jeg nogensinde har haft, men selvom den er nem og stort set lystre hele tiden, har jeg valgt den skulle til træning, så vi går til træning 2 gange om ugen, og den nyder det så meget!!!

Men held og lykke med din hund....

Vi har hvalpen på 6 mdr, en datter på 2 år på mandag og så to katte også....

Anmeld

16. august 2010

mortil(nichlasogmathias)

Millesmammi skriver:

jeg roser den meget hver gang , men må indrømme at både mig og min kæreste ikke har været så gode til at lade være med at skælde ud, så det vil vi prøve (:

jeg har heller ikke fortrudt at få hund, min datter er helt væk i den, og håber det bliver ved sådan

det er vigtigt ikke at skælde ud, men når den laver noget så brug det samme ord hver gang, feks fy eller nej, så ved den når i siger det, at den ikke må.. den bliver forvirret af det andet..

det er så skønt at se når de leger med hunden..

Anmeld

16. august 2010

mortil(nichlasogmathias)

sylvestersmor skriver:

Faktisk så meget at du føler dig som en idiot

ja nemlig, det er bare godt nåpr de ved de er dygtige, så vil de gøre det igen for at gøre sin ejer glad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.