Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Millesmammi

jeg har en lille hundehvalp, der er bedøvende ligeglad med hvad vi siger, hvordan får jeg den til at høre efter?! for helt ærligt så gider jeg ikke have en hund der aldrig kommer til at høre efter og bare vender røven til og går ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Ann.

Hvilken slags hund er det?

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

det er en pomeranian, og jeg har hørt at alle små hunderacer, er nogen der gør hvad de vil, men om det er rigtigt ved jeg ikke (:

Anmeld

16. august 2010

mrsMary

tja, det kommer jo helt an på racen. Det skulle I nok have kigget på før i fik.....

Men de er jo ligesom børn, det kræver mega meget tid og kræfter, og de skal gerne fysisk guides og ikke bare tales til. Altså flyttes væk fra de ting de ikke må - samtidig med komandoen lyder osv.

pyha, tænk I orker med barn også, men held og lykke.

Anmeld

16. august 2010

betski

Linek skriver:

jeg har en lille hundehvalp, der er bedøvende ligeglad med hvad vi siger, hvordan får jeg den til at høre efter?! for helt ærligt så gider jeg ikke have en hund der aldrig kommer til at høre efter og bare vender røven til og går ):

Jeg vil foreslå at I går til hvalpetræning. Den skal jo lære at lystre Og så skal I have meget tålmodighed, for det er hårdt arbejde at have hund og man skal virkelig ville det. Men hvalpetræning mener jeg hel sikkert er vejen frem

Anmeld

16. august 2010

Ann.

Linek skriver:

det er en pomeranian, og jeg har hørt at alle små hunderacer, er nogen der gør hvad de vil, men om det er rigtigt ved jeg ikke (:

Men veninde har 2 pomeranian og den ene er godt opdraget, men hende fik de først da hun var 2 år, så fik de en lille hvalp, han er nu 6 mdr. og han er meget svær at få til at lystre nogle gange.

Mon ikke det bare ligger til racen? Hvor gammel er den? 

Vi har selv en fransk bulldog, han er 11 uger og meget lydig og dygtig, han bliver heller ikke stor.

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

mrsMary skriver:

tja, det kommer jo helt an på racen. Det skulle I nok have kigget på før i fik.....

Men de er jo ligesom børn, det kræver mega meget tid og kræfter, og de skal gerne fysisk guides og ikke bare tales til. Altså flyttes væk fra de ting de ikke må - samtidig med komandoen lyder osv.

pyha, tænk I orker med barn også, men held og lykke.

ja jeg flytter også på den, jeg taler ikke bare til.

jeg orker kun med et barn, fordi jeg har et pisse nemt barn, aldrig sur eller noget. kun når der mor og far skal spise, hehe (; - men kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne ha hund og barn på samme tid selvom det er hårdt (: - for så hårdt er det altså heller ikke .

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

TrineLærke skriver:

Men veninde har 2 pomeranian og den ene er godt opdraget, men hende fik de først da hun var 2 år, så fik de en lille hvalp, han er nu 6 mdr. og han er meget svær at få til at lystre nogle gange.

Mon ikke det bare ligger til racen? Hvor gammel er den? 

Vi har selv en fransk bulldog, han er 11 uger og meget lydig og dygtig, han bliver heller ikke stor.

15 uger (:

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

duddi. skriver:

Jeg vil foreslå at I går til hvalpetræning. Den skal jo lære at lystre Og så skal I have meget tålmodighed, for det er hårdt arbejde at have hund og man skal virkelig ville det. Men hvalpetræning mener jeg hel sikkert er vejen frem

det var egentlig en god idé (-: tak skal du have

Anmeld

16. august 2010

Ann.

Linek skriver:

15 uger (:

Okay - jamen så vil jeg også helt klart foreslå træning til den

Det er nok det bedste i kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.