nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg fik afvide i dag at man skulle have nummer 2 inden man blev for magelig ved at den første kan en masse selv. Inden man helt har glemt alt det med natteroderi og bleskift :D

Men det er vel når man føler sig klar. Det kan kun du vide

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Stumpen

Jeg smed pillerne for en månede siden og hvis det går forholdsvis stærkt, så bliver der knap 3 år i mellem.. Ville gerne nøjes med to år, men da jeg fik Mathilde midt i min uddannelse, skal den færdiggøres inden nr. 2 kommer.. Jeg er færdig til feb. hvis alt går vel..
(H)

Anmeld

11. august 2008

moniquesmor

tak for de gode råd..
nu må vi se hvornår der sker mere her fra vil gerne smide min 15kg inden den næste kommer mest for min ejen skyld..
men også hvis man ligger sig godt. hvad jeg nu ikke gjort med den 1..

så der kommer også til af hver en 3år imellem.

men tro i nogensin man glemmer natterori og ble skiftening..

Anmeld

11. august 2008

Pia.

Det er svært at sætte tid på det at få børn... Det kommer jo helt an på den enkelte mor og far...

Personligt er jeg glad for der er ca. 3½ år imellem mine 3 børn, alderen har været helt perfekt for dem og jeg ved at min mand deler samme mening som mig...

Jeg ønsker ikke børn med kortere mellemrum, men det er jo mit valg, hvis I ønsker dem tæt på hinanden eller med 5 års mellemrum så er det jo fordi det rigtige for jer ...

Held og lykke med det hele

knus Pia.

Anmeld

11. august 2008

miver

Hej
Vi ønskede at få vores to børn i rap så de rigtig kunne få glæde af hinanden som små ,tror osse de små har meget glæde af hinanden selv om de er små, men sådan skulle det ikke gå (vi havde mange problemer med at blive gravid med nr 2 det to kun 2mdr. at bliver gravid med vores første og imellem 2-3 år at blivr gravid med den næste )
Der er 4,5 år imellem dem og det er jeg selvfølgelig glad for idag (L)

Kan da osse se de får meget glæde af hinanden nu storsøster lære lillesøster mange ting :) både de gode og de mindre gode ;)

(H) mie

Anmeld

11. august 2008

Christinahr

Aia bliver storesøster til feb, der kommer til at være præsis 2 år imellem og jeg synes det er meget passende - men hvor delen sku jeg vide det fra, har jo kun prøvet en.

Anmeld

11. august 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg synes at man skl have nummer to når man er klar til det, så er det i mine øjne lige meget om der er 15 måneder eller 3 år mellem dem.. Hvis bare man føler sig klar til en baby mere, så er det i mine øjne det vigtigste...

Knus fra Camilla, som kun har Mikkel på 2½ år og ikke er klar til en baby mere lige pt.

Anmeld

11. august 2008

jonathan150607

Jeg var klar da Jonathan var omkring et år.

Men fornuften taler lidt højere, da vores situation ikke lige er til at få nr.2 lige nu...

Jeg vil gerne have at der bliver max. 3 år imellem jonathan og den næste så håber vi kan starte på den næste engang i foråret :D

Anmeld

11. august 2008

lonemus

Hos os er der 12 mdr + 4 dage imellem - udelukkende for børnenes skyld :)

Vi har altid villet have vores børn så tæt på hinanden som muligt, fordi de skulle have så meget glæde af hinanden, som muligt.
MIn bror og jeg er der 4 år imellem - vi har aldrig rigtig haft glæde af hinanden. MIn mand og hans bror er der 6 år mellem, de har absolut ingen glæde haft af hinanden.
Derfor valgte vi, at vores børn skulle være meget tæt på hinanden, og det lykkes :):)

Vi kan allerede nu se, at de nyder at lege sammen, det er rigtig dejligt at se.

Lone

Anmeld

11. august 2008

Anja

Vi har 2 år og 10 mdr mellem de to første og nr 3 kommer så 15-16 mdr efter nr 2 ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.