nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.416 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

moniquesmor

hej alle sammen

hvornår synes i selv i var klar til nummer 2?
hvorfor lige der..?

hvornår synes i det er fortideligt..?
og hvorfor..?

skal man planlægge nummer 2 eller skal det bare komme..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

charlottekri

jeg synes personligt at der godt må være ca 3 år imellem (mere giver for stor forskel)
(H)

Anmeld

9. juli 2008

Honningblomst

Jeg er til min. 3 år imellem....for børnenes skyld...bare min mening.
Knus Eva

Anmeld

9. juli 2008

Ny mor

Mine er der 15 måneder imellem - for børnenes skyld og mor og fars skyld :)) :))
Få børn når du har lysten, tiden og overskudet (L)
Birgitte (som håber at nå en nr. 3)

Anmeld

9. juli 2008

3rollinger

Der er ikke nogen gylden regel for hvornaar man skal faa nummer to. Man kan naevne fordele og ulemper ved baade stor og lille aldersforskel.

Saa jeg vil sige at det der passer din blindtarm bedst skal du lytte efter. Jeg havde lyst til nummer to da min den foerste var ca. 15 maaneder, men nummer tre kommer til at vente til min nummer 2. er mindst to aar. Saa der er altsaa 2 aar mellem de to foerste og 3 aar mellem de to sidste. Eller det regner jeg med at der cirka bliver, er ikke gravid endnu :)

Knus
Trine

Anmeld

9. juli 2008

Kvindemin

Det er jo forskelligt fra peron til person :)
Jeg ved det slet ikke endnu.

Anmeld

9. juli 2008

twinboys

Thi hi jeg snuppede to stk på en gang... Så der var mindre end 1 min. i mellem....Dejligt at de er jævnalderende...
Man skal få barn nr. 2, når man synes at det passer ind...

Synes at 3år er grænsen...

Mvh Majbritt

Anmeld

9. juli 2008

82Miraklet

Hos kommer der til at være 2 1/2 år imellem.. Syntes egentlig det er meget passende, så er det ikke lige i skift fra dagpleje/vuggestue til børnehave.. men sådan lidt efter så det hele ikke ramler sammen for den store.. Tror det er meget godt !!! men nu må vi se, hvad der sker..

Knus

Anmeld

9. juli 2008

Mimic

vi arbejder så småt på nummer to nu... så der vil være mellem 2 år og ti måneder og 3 år mellem de to... det er individuelt hvornår man er klar til den næste, det er op til hvad man orker og kan overskue:)

(H) linda

Anmeld

9. juli 2008

Katjaro

Det er jo meget individuelt.

Jeg personligt var slet ikke klar til at tænke på flere børn før end Dicte havde rundet de 1,5 -2 år.
Jeg ville selv gerne have haft nr. 2 inden Dicte fyldte 4 år men naturen vil det anderledes - så om 2 måneder fylder Dicte 4 år - og nr. 2 lader stadigvæk vente på sig :(

Personligt fatter jeg slet ikke dem der aktivt vælger at få børn med omkring 1 år i mellem - jeg kan godt se at man hurtigt får overstået små børn, men til gengæld så driver man rovdrift på sin krop.

Hilsen katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.